کد خبر 1101830
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
محمدکاظم انبارلویی

انبارلویی نوشت:اگر کفار قریش در تحریم اقتصادی مسلمانان، به اهداف خود می‌رسیدند، عمال جاهلیت مدرن که امروز در غرب علیه انقلاب و اسلام گرد هم آمده‌اند و توطئه می‌کنند هم به نتیجه خواهند رسید.

به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی کارشناس ارشد مسائل سیاسی کشور در یادداشتی نوشت: 

یک مشت ابله در کاخ سفید و وزارت خزانه‌داری آمریکا جمع شده‌اند، فکر می‌کنند با تحریم ملت ایران می‌توانند به اهداف شوم خود در به اسارت کشیدن یک ملت بزرگ و تحریف یک تاریخ کهن برسند.

اگر کفار قریش در تحریم اقتصادی مسلمانان در ابتدای ظهور اسلام و اعلام پیامبری محمد رسول خدا، آن‌ها را در شعب ابی‌طالب گرفتار کردند، به اهداف خود می‌رسیدند، عمال جاهلیت مدرن که امروز در غرب علیه انقلاب و اسلام گرد هم آمده‌اند و توطئه می‌کنند هم به نتیجه خواهند رسید.

پیامبر اسلام از آن تحریم و تهدید یک فرصت برای غنی‌سازی جریان مقاومت ساخت که بعدها نه‌تنها شبه‌جزیره عربستان بلکه بخش عظیمی از پنج قاره روی زمین را تسخیر کرد.

ملت ایران در کوره تحریم‌ها آبدیده شده‌اند و امواج توطئه‌های آمریکا بر صخره ملت ایران طی ۴۰ سال گذشته فرود می‌آید،‌ اما جز شکست و رسوایی چیزی برای آن‌ها به ارمغان نیاورده است.

آمریکایی‌ها نمی‌توانند توانایی‌های یک ملت بزرگ چون ایران را نادیده بگیرند. دولت و ملت ایران هم نمی‌توانند ظرفیت‌های عظیمی که در کشور، خداوند به ودیعت نهاده را نادیده بگیرند. امروز هیچ بهانه‌ای برای نرفتن به سوی پیشرفت و توسعه شنیدنی نیست.

آمریکایی‌ها فکر می‌کنند اگر ملت را به ستوه آورند، به اهداف خود می‌رسند، اما نمی‌دانند هر قدر فشار می‌آورند، بر نفرت ملت ایران از سردمداران کاخ سیاه می‌افزایند و ملت را در مبارزه با دشمنان اسلام، انقلاب وایران مصمم‌تر می‌کنند. انرژی پایان ناپذیر مقاومت در ایران و منطقه آماده پاسخ قاطع و کوبنده به تجاوزات آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

هزاران موشک انبار شده در اعماق زمین و شهرهای موشکی ایران در انتظار یک فرمان است تا این نفرت تاریخی را عملا به متجاوزان نشان دهد. یک مشت ابله‌تر از حکام کاخ سفید در رسانه‌های اهریمنی امپریالیستی نشسته‌اند، فکر می‌کنند با تحریف حقایق و راه‌اندازی جنگ روایت‌ها می‌توانند به اراده و مقاومت ملت ایران اثرگذاری کنند.

سواد عظیم رسانه‌ای ملت نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها دستشان خالی است. ۴۰ سال است با تفنگ بی‌فشنگ به سوی ملت شلیک می‌کنند.

دولت و ملت ایران امروز فهمیده‌اند راه‌حل مشکلات، نه مذاکره بلکه ادامه مقاومت است. دولت در راستی‌آزمایی برجام فهمید که؛ آن غلط بود که می‌پنداشتند!.

قدرت هسته‌ای ایران علی‌رغم توطئه‌های برجامی، مسیر رسیدن به قله‌های خود را طی می‌کند. نفوذ منطقه‌ای ایران هر روز وسیع‌تر و گسترده‌تر می‌شود و دانش موشکی ایران هر روز دقت نقطه‌زنی خود را در منطقه و فراتر از آن افزایش می‌دهد و این سه تحت هیچ شرایطی قابل گفت‌وگو، مذاکره و توافق نیست.

امروز خسارت‌های برجام پیش روی دولت و ملت ماست. این خسارت‌ها فریاد می‌زند که راه‌حل تحریم‌ها عقب‌نشینی در برابر دشمن نیست. دشمن امروز در فکر ورشکستگی اقتصادی کشور است،‌ اما خود از هر زمان دیگر ورشکسته‌تر است.

آمریکا با ۴۵ میلیون بیکار و درماندگی در برابر ویروس کرونا و با صدها هزار معترض در کف خیابان‌ها، در تب داغ تبعیض نژادی و خشونت می‌سوزد. جامعه‌شناسان آمریکا می‌گویند نه‌تنها تابستانی داغ داریم، بلکه پاییز داغ‌تر در انتظار ماست.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفته است: «شرایط فعلی آمریکا اورژانسی است، اما ترامپ این را نمی‌فهمد.»

امروز جامعه‌شناسان و فیلسوفان سیاسی، خط پایان و بطلان بر تاریخ لیبرالیسم و شکست همه الگوهای لیبرالیستی برای نجات جامعه بحران‌زده غرب کشیده‌اند. آن وقت یک مریض اورژانسی در کاخ سفید برای میلیون‌ها انسان آزاده، مقاوم و مبارز در غرب آسیا به‌ویژه ملت ایران خط و نشان می‌کشد. ترامپ همین دیروز مردم معترض کف خیابان‌های پورتلند را تروریست نامید و آن‌ها را تهدید به فرستادن گارد ملی برای سرکوب آن‌ها کرد.

بوی ادرار و مدفوع بی‌خانمان‌ها در خیابان‌های لس‌آنجلس، نیویورک، کالیفرنیا و... دماغ شهرداران این مناطق را آزار می‌دهد.
ترامپ در کاخ سفید نمی‌خواهد این بو را که نشانه گندیدگی «دموکراسی پول‌محور» و «سرمایه‌داری طبقاتی»  است، استشمام ‌کند.

او حتی نمی‌خواهد اعتراف وندی شرمن را بشنود که گفت: «سیاست ترامپ در برابر ایران‌، شکستنی، دردناک و پرهزینه است.»

ملت ایران با اقتصاد درون‌زا و برون‌نگر متکی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حال عبور آرام از تحریم‌ها هستند. هیچ ترفندی نمی‌تواند حقایق امروز ایران را واژگونه نشان دهد و اراده ملت ایران را در عبور از موانع نادیده بگیرد. وقتی آمریکایی‌ها آرام‌آرام از منطقه بیرون رفتند، این حقایق مکشوف‌تر خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    3 0
    ولی فقیه ضامن بی اثر کردن تحریم و تحریف
  • احمد IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    2 0
    تحریم و تحریف رو میشه یه کاری کرد. قیف تدبیر رو چیکار کنیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس