کد خبر 1101791
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
گفت و شنود

یارو عکس خودش را توی آیینه دید و با تعجب گفت؛ قیافه این یارو خیلی برایم آشناست! نمی‌دونم کجا دیدمش، بعد از چند دقیقه گفت؛ آهان فهمیدم، هفته قبل که رفته بودم سلمونی روبروم نشسته بود!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: تعدادی از روزنامه‌های زنجیره‌ای که بزک آمریکا و برجام را برای خودشان از نان شب واجب‌تر می‌دانند، این روزها بدجوری به توافق ایران و چین بند کرده و هر روز علیه آن یادداشت و گزارش می‌نویسند!

گفتم: ولی کمترین نتیجه این توافق دور زدن تحریم‌ها و رونق تجارت آزاد است و به همین علت جیغ آمریکا را به آسمان بلند کرده است.

گفت: کاش این روزنامه‌ها فقط به این سؤال جواب می‌دادند که نظر آنها درباره توافق ایران و چین با نظر رسماً اعلام شده آمریکا و اسرائیل و انگلیس چه فرقی دارد؟! انگار یک روح در دو بدن هستند!

گفتم: یارو عکس خودش را توی آیینه دید و با تعجب گفت؛ قیافه این یارو خیلی برایم آشناست! نمی‌دونم کجا دیدمش، بعد از چند دقیقه گفت؛ آهان فهمیدم، هفته قبل که رفته بودم سلمونی روبروم نشسته بود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    4 0
    بعضی از این رسانه های افساد طلب نسخه داخلی بی بی سی هستند. خائن هایی هستن که پشت نقاب اصلاح طلبی مخفی شدن
    • DE ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      1 0
      قربونت اصلاح طلبی نقاب نمیخواد . اصلاحات با نقاب و بی نقاب هر دو یعنی خیانت به آرمانهای شهدا و انقلاب واسلام ناب محمدی ص و ترویج اسلام مرفهین بی درد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس