کد خبر 1101762
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
وزارت بهداشت

سخنگوی وزارت بهداشت در واکنش به آمارسازی رسانه های لندنی در مورد فوتی های کرونا در کشور گفت: ایران بر اساس تعریف سازمان جهانی بهداشت، موارد مرگ و میر کرونا را اعلام می‌کند.

به گزارش مشرق، لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ما اگر دنبال پنهان کاری بودیم مثل بسیاری از کشورها از جمله در اروپا موارد اولیه با هفته ها تاخیر اعلام میشد و یا موج دوم کرونا را بسان برخی کشورها با ملاحظات سیاسی و اغلب اقتصادی پنهان می‌کردیم، ولی کاملا شفاف عمل کردیم.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از یک مصداق جریان تحریف در BBC فارسی

وی خاطرنشان کرد: برخی بر اساس اعلام منابع ناشناس و ابهام گویی و بیان جمله «چنین به نظر می‌رسد» و با یک متدلوژی غیر علمی سعی در ایجاد تردید دارند.

بیشتر بخوانید:

ثبت بیشترین آمار فوتی‌های‌ روزانه آمریکا در ۲ ماه اخیر

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنیم رسانه‌هایی که این موارد را مطرح کرده‌اند، به ده‌ها گزارش از اشکالات و آمارهای مرگ و میر در انگلستان به ویژه در خانه‌های سالمندان که مورد تردید رسانه‌های انگلیس واقع شده و یا آمارهای برخی از کشورهای منطقه که حتی ده درصد مرگ را اعلام نکرده اند را بررسی کنند.

وی گفت: ما قاطعانه مسیر علمی و مورد تایید سازمان جهانی بهداشت را دنبال می‌کنیم و اکیدا پیشنهاد میکنیم افراد و رسانه ها با اغراض سیاسی به مباحث علمی ورود نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • l IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    2 1
    چرا در شرایطی که داروهایی مثل داروی امام کاظم(ع) و بخور جوش شیرین خیلی سریع کرونایی ها را درمان کرده و امتحان خود را پس داده است مسئولین وزارت بهداشت و سایر مسئولان نظام سکوت کرده اند و راجع بآن صحبت نمی کنند؟! تا کی باید مسئولان ایران بگویند واکس و داروی کرونا را باید سازمان جهانی بهداشت به ما بدهد؟! متاسفانه وزارت بهداشت با پرستارانی که با داروی امام کاظم بهبود پیدا کرده اند برخورد کرده و آنها را تهدید به اخراج کرده است متاسفانه به نظر میرسد سیاستمداران کشور برای حفظ قدرت خود حاضر شده اند ملت را قربانی کرونا و سازمان بهداشت جهانی که زیر نظر امریکا و اسراییل هستند بکنند مردم خودشان باید کاری کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس