کد خبر 1101741
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
اقتصاد آمریکا نمایه

مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا پیش‌بینی کرد: شرکت‌های بزرگ آمریکایی به خاطر از خود راضی بودن و "خود خاص پنداری" جایگاه خود را از دست خواهند داد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، الون ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا آمریکا، پیش‌بینی کرد: شرکت‌های بزرگ آمریکایی به خاطر از خود راضی بودن و "خود خاص پنداری" جایگاه خود را از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

بزرگ‌ترین رکود یانکی‌ها در طول تاریخ

ماسک که شرکتش روی کمک‌های دولتی بنا نهاده شده اما مدعی است که نسبت به دیگر شرکت‌های خودروسازی از کمک‌های کمتری برخوردار بوده است می‌گوید: ‌به نظر من چین عملکرد بسیار خوبی دارد و انرژی این کشور بسیار عظیم است.

بیشتر بخوانید:

حدود ۳۰ میلیون آمریکایی غذای کافی ندارند

این مدیرعامل آمریکایی تأکید کرد: مردم چین خیلی باهوش و پر کار هستند و اصلا رفتار خودپسندانه و از خود راضی مأبانه ندارند و این در حالی است که ما در مناطقی نظیر نیویورک ، لس‌آنجلس و برخی دیگر از مناطق آمریکا شاهد از خود راضی شدن و خود خاص پنداری روز افزون مردم هستیم.

ماسک رفتار آمریکایی‌ها را به تیمی تشبیه کرد که به خاطر پیروزی‌هایش به شدت مغرور شده است.

وی گفت:‌وقتی که شما برای مدت طولانی موضع برنده داشته باشید، به نوعی نسبت به این مسأله مغرور می‌شوید، در آمریکا هم به خصوص در مناطقی نظیر کالیفرنیا و نیویورک، شما شاهد  چنین رویکردی هستید.

بنابر این تقریبا شبیه یک تیم ورزشی که یک مسابقه را می‌برد و برای مدتی در صدر است و از خود راضی می‌شود و سپس شروع به باختن می‌کند اتفاق مشابهی برای آمریکا خواهد افتاد.

ماسک مدعی است: شرکت متبوعش کمترین کمک دولتی را در میان شرکت‌های خودروسازی در آمریکا دریافت کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    3 1
    آقا این ماسک هم حزب اللهی شده، به حرفهاش گوش ندین!!! خخخخخ البته این خود خاص پنداری و خودخواهی انگار مسریه، اینهایی هم که میرن آمریکا برمیگردن فکرمیکنن خیلی حالیشونه!!!!
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    2 3
    درست میگه، چینیا پر تلاش و باهوش اند و امریکایی ها تنبل تر و مغرور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس