کد خبر 1101703
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
بالن جاسوسی

خبرگزاری رسمی لبنان از ورود یک بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در جنوب شرق لبنان خبر داد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی لبنان «NNA»، امروز (شنبه)، خبر داد که یک بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی وارد خاک این کشور شده است.

NNA به نقل از خبرنگار خود در منطقه مرجعیون گزارش داد که این بالن در حال پرواز بر فراز منطقه مرزی «حولا» در جنوب شرق لبنان رویت شده است.

بیشتر بخوانید:

نگرانی رئیس سابق موساد از قدرت حزب‌الله

در این گزارش اشاره شده است که این بالن به مدت پانزده دقیقه بر فراز منطقه یادشده در حال پرواز بوده است. از سویی دیگر، در این گزارش، وضعیت حاکم بر مرزهای جنوبی به مثابه آتش زیر خاکستر توصیف شده است.

این اقدام درست پس از آن صورت گرفته است که حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای، روز دوشنبه، اعلام کرد که قطعا به شهادت رزمنده خود در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق پاسخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

ترس ارتش رژیم صهیونیستی از درگیری با حزب‌الله

وبسایت عبری‌زبان واللا در این خصوص خبر داده بود که تجهیزات لجستیکی و توپخانه‌ای که ارتش رژیم اسرائیل برای مقابله با حمله حزب‌الله  به مرزهای شمالی گسیل کرده از جنگ سال ۲۰۰۶ به این سو بی سابقه بوده است.

پس از تحولات صورت گرفته در مرزهای جنوبی لبنان، برخی منابع خبری گزارش داده بودند که تا به این لحظه، حزب‌الله به‌خوبی جنگ روانی علیه تل‌آویو را مدیریت کرده است. یک منبع آگاه در ارتش رژیم صهیونیستی در این خصوص به شبکه ۱۳ این رژیم گفته بود: «امیدواریم حزب‌الله دیگر این ماجرا را کش ندهد و بازی را تمام کند و حالت آماده‌باش خسته کننده‌ای که برای ارتش ایجاد شده، به زودی پایان یابد».

روزنامه معاریو نیز به نقل از یک تحلیلگر نظامی به نام «تال لیو»  در این ارتباط نوشته بود: «آماده‌باش در شمال برای هفته‌ها ادامه خواهد یافت و حزب‌الله به دنبال این است که کارش را به درستی انجام دهد و در حال حاضر به دنبال هدف مناسب برای پاسخ‌دهی می‌گردد».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس