کد خبر 1101636
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
تراکتور نیاز به بازسازی دارد/بازیکنان این تیم آرزوی هر مربی هستند

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور گفت: این تیم در دوسال گذشته مدعی قهرمانی بود اما خود خواسته وارد حاشیه شد.

به گزارش مشرق، مرتضی اسدی در خصوص تساوی تراکتور تبریز مقابل پیکان تهران در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر گفت: عملکرد یک تیم را نمی توان روی یک بازی مورد بررسی قرار داد. تراکتور موقعیت هایی را در جریان بازی از دست داد و پیکان هم سرعت بسیار بالایی داشت اما من فکر می کنم تراکتور با وجود اینکه ابزار با کیفیتی را در ترکیب خود دارد نمی تواند برای حریفانش دردسر درست کند.

بازیکن پیشین تراکتور افزود: داشتن بازیکنانی مثل مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و رشید مظاهری برای هر تیمی یک نکته بسیار مثبت محسوب می شود. طبیعی است باید بازدهی تیمی تراکتور بسیار بیشتر از این باشد. داشتن این بازیکنان آرزوی هر مربی هستند.

بیشتر بخوانید:

حاج‌صفی با آریس به توافق رسید +عکس

وی درباره عملکرد کادر فنی این تیم ادامه داد: آقای ساکت الهامی نتایج خوبی را قبل از قطع بازی ها به دلیل شیوع کرونا گرفته بود اما وقتی لیگ شروع شد مشکلات مدیریتی این باشگاه هم کار خودش را آغاز کرد. تراکتور خود خواسته به سمت حاشیه رفت و مسائل فنی در ذهن بازیکنانش کمی تغییر کرد.

اسدی تاکید کرد: مشخص بود هیچ باشگاهی نمی تواند از تصمیمات سازمان لیگ سرپیچی کرده و در مسابقات شرکت نکند اما تراکتور و یکی دو باشگاه دیگر مدام حرف از ادامه ندادن می زدند. آنها نه تنها برای سایر تیم ها مشکل نساختند بلکه ذهن اعضای تیم خودشان را تحت تاثیر قرار دادند. باشگاهی که اهداف بزرگی در سر می پروراند نباید اسیر حواشی شود. تراکتور در طول دو فصل گذشته خودش را مدعی عنوان قهرمانی معرفی کرده است. لیگ برتر را هم خیلی خوب شروع کرد اما نتوانست موفق شود چون برخی تصمیمات مدیران در این تیم تاثیرگذار است.

پیشکسوت تراکتور یادآور شد: تراکتور باید تغییرات اساسی داشته باشد. این تیم از لحاظ تماشاگر یکی از محبوب ترین های قاره آسیاست و حقش نیست هر سال آرزوی هوادارانش به تاخیر بیفتد. تساوی این تیم با پیکان کار را برای آنها در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا سخت کرد که واقعا امیدوارم بتواند در سه بازی باقیمانده پیروز بازی ها شده و جواز حضور در این تورنمنت مهم را به دست آورد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس