لاری

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۵۴۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا خبر داد.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۰۶ هزار و ۷۵۲ نفر رسید گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۹۸۲ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۲۶۵ هزار و ۸۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۴۰۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون دو میلیون و ۴۸۲ هزار و ۵۵۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: استانهای تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت هشدار داد: همچنین استانهای آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم  هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ناشناس IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    1 28
    وزارت بهداشت غربزده بلد نیستی درمان کنی برو کنار تا طب اسلامی که به راحتی بیماری کرونا رو درمان میکنه کارش رو انجام بده
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
      5 3
      زیاد تند نرو
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
      2 14
      تو که کم تند رفتی پاسخگوی جان ۱۷۰۰۰ انسان هستی؟ دارید رکورد منافقین خلق رو می شکنید. درمان این بیماری در دست طب اسلامی است و لاغیر.
    • IE ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
      2 3
      خب راست میگه اگه میتونست این همه وقت باید سیر نزولی می داشت... با این همه دستوراتی که هر روز می دهند و مردم را ملزم می کنند اما همچنان ناتوانند.... هر روز هم یک چیزی این آقایون اطبا می گویند یک روز اینکه تا اردیبهشت جمع می‌شود یک روز به سرما مقاوم است هر روز یک چیزی تا حالا حدس و گمانه هایشان درست در نیامده اینها می‌خواهند واکسن بسازند؟؟!!!
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
      6 0
      ناشناس نادان!!! از وزیر علوم رو باید با کتک پذیرایی کرد. به وزارت بهداشت ربط نداره.
  • سعید IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    1 9
    غربگداها بجای کمک گرفتن از طب اسلامی برای حفظ جان مردم تبلیغات وسیع علیه طب اسلامی براه انداخت وآن را در کشور ممنوع کردند. یعنی بازی باجان هزاران ایرانی چون رخصت از غرب برای استفاده از طب اسلامی نرسیده.
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    4 0
    بعد از کنکور هشتصد هزار نفری کارشناسی این آمار بالا میره. تو رو خدا لج نکنید. برای من نفعی نداره کنکور و غیر کنکور. من دارم میبینم موارد رو که میگم.
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    6 1
    سربازان اطلاعاتدر جریان باشید که داروی رمدیسیور از بیمارستانهای دولتی خارج و با قیمت 60-میلیون به فروش میرود
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
      6 0
      من بیمارستان سجاد تهران نیاز به این امپول داشتم که بیمارستان اعلام کرد نداریم مریض مان در شرایط حاد قرار دارد هیجا نبست ولی با زار ازاد تا دلت بخواهد با قیمت 65 میلیون کارتون کارتون در اختیار می گذارند گفتن از بیمارستانهای دولتی خارج میکنند
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
      3 0
      یک کارمند از بیمارستان گفت میفروشه قیمت آن لحظه ای است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس