کد خبر 1101448
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
جوادی: فدراسیون کشتی نیاز به راهنمایی بزرگترها دارد/ مدیران کنونی جوان هستند و کوته‌بین!

عضو سابق شورای فنی کشتی گفت: این فدراسیون جوان است و احتیاج دارد بزرگ‌ترها راهنمایی‌اش کنند.

به گزارش مشرق، ابراهیم جوادی در خصوص شورای فنی کشتی و ناراحتی‌اش از فدراسیون اظهار داشت: من برای خودم ناراحت نیستم. وقتی از پیشکسوت‌ها استفاده نمی‌شود، غمگین می‌شوم. این فدراسیون جوان است و احتیاج دارد بزرگ‌ترها راهنمایی‌اش کنند. رسول خادم با تمام تجربیاتش، چندین پیشکسوت را در کنار خود داشت تا از تجربیاتشان استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

زمان قرعه‌کشی بیستمین دوره لیگ‌برتر کشتی

وی افزود: این فدراسیون تمام کسانی را که خادم با آنها کار می‌کرد، بیرون کرد. باید از چند نفر از آنها بهره می‌بردند. سیروس‌پور، برزگر، عسگری، محبی و محمدیان در آن زمان کنار کشتی بودند. دبیر برای ریاست فدراسیون خیلی جوان است و اشتباهات زیادی دارد. این فدراسیون اعزامی انجام نداده و کار خاصی نکرده است.

پیشکسوت کشتی عنوان کرد: اگر مثل خادم هفته‌ای دو بار اعزام داشتند، نمی‌توانستند کارها را به خوبی انجام دهند. خیلی از این پیشکسوتان، عمر و جوانی‌شان را برای کشتی گذاشتند. نباید خیلی راحت از کنارشان رد شد. این مو سفید کرده‌ها پولی نمی‌گیرند و توقعی ندارند.

وی در رابطه اظهارات دبیر در خصوص دریافت حقوق یک میلیون تومانی توسط پیشکسوتان عنوان کرد: یک میلیون هم پولی بوده؟ شورای فنی تمام مسابقات را در استان‌های مختلف حضور داشت. با تمام این تفاسیر یک میلیون تومان به آنها می‌دادند. یک پروفسور از تهران به چابهار برود و یک مریض را ویزیت کند، چقدر دستمزد می‌گیرد؟ ما هم پروفسور این کار هستیم.

جوادی خاطرنشان کرد: شورای فنی 200 سال تجربه است. 50 سال تجربه دارم و نفرات دیگر هم به همین صورت. ما وظیفه داریم تجربیاتمان را در اختیار کشتی قرار دهیم. البته خودشان باید از ما بخواهند. آن پولی هم که فکر می‌کنند زیاد است را نمی‌خواهیم و یک میلیون تومان هم پول می‌دهیم. جوان هستند و کوچک‌بین!

مربی اسبق تیم ملی در خصوص خانه کشتی شیرودی تصریح کرد: به هر بهانه‌ای که شده، خانه کشتی را خراب کردند و محلی که پیشکسوتان دور هم جمع می‌شدند را از آنها گرفتند. یک عمر در این ورزش تلاش کردند، حالا برای یک تمرین باید پول بدهند. خادم یک ریال از پیشکسوتان پول نمی‌گرفت. از هر چیزی نمی‌شود پول درآورد. نمی‌شود پیشکسوتان را کنار گذاشت.

وی تأکید کرد: یک جوان به کشتی می‌آید و می‌بیند این رفتارها با بزرگتر انجام می‌شود، فرار می‌کند و ورزش را کنار می‌گذارد. کشتی یک درّ گرانبهایی به نام خادم را از دست داد که هیچ وقت از او ندیدیم پشت کسی حرف بزند. بگذارید یک سال در کشتی بمانید، بعد از همه انتقاد کنید.

جوادی درباره خانه کشتی ساخته شده توسط اسپانسر قبلی گفت: این یک هتل است که هر وقت مسابقات برگزار شود، مشکل اقامت را حل می‌کند و فاصله کم بین هتل تا محل مسابقات را رفع کرده است. این هم از اقدامات خوب خادم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس