کد خبر 1101417
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲
نانسی پلوسی نمایه

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر از عملکرد دونالد ترامپ انتقاد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رویترز‏، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای «کاخ سفید و دفتر ریاست جمهوری» احترامی قائل نیست.

بر این اساس، پلوسی روز جمعه در کنفرانس خبری گفت: من به دفتر ریاست جمهوری احترام می‌گذارم، ولی شخص رئیس جمهور احترام نمی‌گذارد. هر روز که می‌گذرد، او شان و منزلت دفتری را که سوگند خورده است در آن خدمت کند، پایین‌تر می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

نانسی پلوسی؛ نام جدیدی برای ترامپ گذاشت

انتقاد شدید پلوسی از عملکرد ترامپ در مواجهه با کرونا

نانسی پلوسی ویروس کرونا را «ویروس ترامپ» نامید

پلوسی با اشاره به سخنان ترامپ که گفته بود باید انتخابات (ریاست جمهوری آتی آمریکا) را به تعویق بیندازیم افزود: باید این سوال را پرسید که او چه در سر دارد؟ به اعتقاد من ابهام در مورد افکار او چیز کوچکی نیست. بلکه جدی است. خیلی جدی است.

وی همچنین درمورد علت مخالفت دموکرات‌های مجلس نمایندگان با لایحه پیشنهادی جمهوری خواهان برای تمدید یک هفته‌ای پرداخت کمک هزینه هفتگی ۵۰۰ دلاری بیکاران ویژه دوران همه گیری کرونا نیز گفت: ما ۱۰ هفته پیش لایحه‌ای تصویب کردیم. لایحه‌ای که هر دو حزب به آن رای دادند. آن‌ها (جمهوری خواهان) حتی بین خودشان هم چنین لایحه و طرحی را نمی‌توانستند تصویب کنند. ولی کاری از پیش برده نشد. اول همین هفته، جمهوری خواهان سنا با رویکرد نصف و نیمه برگشتند. واضح است که آن‌ها و شاید کاخ سفید وخامت اوضاع را درک نمی‌کنند. تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار آمریکایی کشته شده است.

پلوسی خاطر نشان کرد: شما از روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا اطلاع دارید. یک میلیون اول، ظرف ۱۰۰ روز به این ویروس مبتلا شدند. یک میلیون دوم، فقط ظرف ۴۳ روز به جمع مبتلایان اضافه شدند. یک میلیون سوم، در کمتر از ۲۷ روز گرفتار کووید-۱۹ شدند. حالا ما درحال نزدیک شدن به ۴.۵ میلیون نفر هستیم. درست شبیه قطار باری که مدام بارگیری می‌کند و بر سرعت آن نیز افزوده میشود. این روند سریع صعودی اصلا خوب نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس