کد خبر 1101265
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
مربی سپاهان: تیم ما شرایط خوبی ندارد

مربی سپاهان گفت: شرایط خوبی نداریم اما ما سپاهان هستیم و با قدرت روبروی استقلال حاضر می‌شویم.

به گزارش مشرق، «قاسم زاغی‌نژاد» مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: اتفاقات فوتبالی شرایط ما را طوری رقم زد که شرایط مطلوبی برای این بازی نداشته باشیم. چند بازیکن مصدوم و محروم داریم. البته این را باید دانست که ما سپاهان هستیم و سپاهان همیشه قدرت لازم را برای مقابله با رقیبان داشته است.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: ما بازیکنان کلیدی خود در پست‌های حساس از دست دادیم. «ولسیانی»، «عزت‌الله پورغاز»، «علیرضا نقی‌زاده»، «محسن مسلمان» و «سجاد شهباززاده» مصدوم هستند.

مربی سپاهان ادامه داد: می‌دانیم به جز پرسپولیس، تیم‌های زیادی برای سهمیه می‌جنگند و استقلال از رقیب‌های اصلی ما است و تیم ما حساب ویژه‌ای روی این بازی کرده است و امیدوارم بتوانیم یک بازی قابل قبول مقابل استقلال داشته باشیم. استقلال را تمام تیم‌های ایران خوب می شناسند. این تیم به لحاظ توانمندی‌های فنی بسیار خوب است. از این تیم شناخت کافی داریم.

وی در پایان گفت: «امیر قلعه‌نویی» به فوتبال پاک و رعایت نکات جوانمردانه بسیار پایبند هستند و امیدوارم این مسائل لحاظ شود چون استقلال ظرفیت بسیار خوبی دارد و سپاهان نیز پتانسیل‌های خوبی دارد و این اتفاق می‌تواند به فوتبال ملی ما کمک کند.

تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در چارچوب هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال، روز شنبه ۱۱ مرداد از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس