کد خبر 1101240
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
محمدخانی: برانکو دیوانه نیست که در این دعوا با پرسپولیس به ایران بیاید/یحیی می‌گوید به جای هزینه اضافی بدهی‌ها را بدهید

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برانکو با پرسپولیس دعوا دارد و پیش خودش می گوید پرسپولیسی ها چرا در این وضعیت مرا به جشن دعوت می کنند؟

به گزارش مشرق، ناصر محمدخانی درباره ارزیابی اش از دیدارهای نساجی و پرسپولیس اظهار داشت: بازی های اخیر نساجی به ویژه دیدار با فولاد را دیدم که بازی دو بر صفر باخته را در ده دقیقه سه بر دو برد. محمود فکری تیم خوبی تشکیل داده و قدرت نساجی در شهر خودش بیشتر هم می شود. 

وی افزود: هرچند قهرمانی پرسپولیس قطعی شده اما اینگونه نیست حریف را دست کم گرفته و شل بازی کند. این تیم برای رکوردشکنی می خواهد نساجی را ببرد و بدون شک بازهم دنبال کسب سه امتیاز است.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به چمن مصنوعی زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت: بازی کردن در این زمین خیلی سخت است و فشار زیادی به بازیکنان وارد می شود. تمام اعضای بدن بازیکن با بازی در چمن مصنوعی درد گرفته و عضلات شان می گیرد. اگر بازیکن یک تکل در چنین زمینی بزند، نصف رانش زخم می شود. اینها سختی کار بازی در چمن مصنوعی است.

محمدخانی افزود: نساجی از زمان حضور محمود فکری نباخته و می خواهد با بردن پرسپولیس به رتبه های بالاتر جدول صعود کند. پرسپولیس هم قصد دارد روند بردهای خود در هفته های اخیر را ادامه داده و رکورد بیش ترین امتیاز را به دست آورد.

وی درباره برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس بدون حضور هواداران توضیح داد: خیلی حیف شد که هواداران در ورزشگاه نیستند تا جشن خوبی برگزار شود. فوتبال بدون تماشاگر روح، صفا و شادی ندارد. هواداران به بازیکنان انگیزه می دهند. پرسپولیس برای اولین بار در قهرمانی پوکر می کند. در دهه شصت که خودم در پرسپولیس بازی می کردم هم در لیگ و هم در جام حذفی تهران سه بار متوالی قهرمان شدیم. سپاهان هم در لیگ برتر سه بار پشت سر هم قهرمان شده اما این پوکر خیلی افتخار دارد. حیف شد هواداران در ورزشگاه آزادی نیستند تا جشن قهرمانی این پوکر باشکوه برگزار شود.

مربی اسبق پرسپولیس درباره دعوت از برانکو و کالدرون برای حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس خاطرنشان کرد: مانده ام این چه کاری است که باشگاه می خواهد انجام بدهد؟ مدیران پرسپولیس جای اینکه برانکو، کالدرون و دستیاران آنها را به ایران بیاورند و هزینه بلیت هواپیما، ویزا، هتل و ... را بدهند، فکر این باشند که بدهی های باشگاه و پول بازیکنان را بدهند. 

بیشتر بخوانید:
 

گل‌محمدی هم مشکلش با رسول‌پناه را علنی کرد

محمدخانی ادامه داد: بعید می دانم برانکو به ایران بیاید زیرا با خودش می گوید اگر به تهران بروم مدیران پرسپولیس می خواهند مرا در رودربایستی قرار بدهند و از من بخواهند نصف طلبم را ببخشم. وی دیوانه نیست که چنین کاری انجام بدهد. برانکو با پرسپولیس دعوا دارد و الان پیش خودش می گوید پرسپولیسی ها که هستند که در این وضعیت مرا به جشن دعوت می کنند؟

وی درباره اینکه یحیی گل محمدی این اقدام مدیران باشگاه را شومن بازی تعبیر کرده و از آنها خواسته جای دعوت برانکو و کالدرون پول آنها را بدهد تا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته نشود، گفت: معلوم است یحیی ناراحت می شود زیرا اعتقاد دارد جای هزینه اضافی برای دعوت آنها به جشن،  باید پول بازیکنان و البته طلب برانکو و کالدرون را داد. نباید با این هزینه ها به باشگاه خرج اضافی تحمیل کرد. 

پیشکسوت پرسپولیس افزود: متاسفانه بدهی به بازیکن و مربی خارجی فقط در فوتبال ایران دیده می شود. فیفا یک اتاق مخصوص برای بدهی تیم های ایرانی درست کرده تا هر خارجی ای که با ایرانی ها دچار مشکل می شود، آن را حل کنند. اعتقاد دارم کالدرون هم به ایران نمی آید و پیش خودش می گوید پرسپولیسی ها می خواهند با دعوت من و برانکو سرمان را کلاه گذاشته و بگویند مقداری از طلبت را ببخش(باخنده).

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
    0 0
    این دعوت نشان از حصور دائمی احمق ها در پرسپولیس دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس