کد خبر 1100757
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
اختلاف در دولت نتانیاهو بالا گرفت؛ آیا آمریکا از طرح الحاق حمایت خواهد کرد؟

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست طرح اشغال‌گرانه این رژیم تأکید کرد: دیگر احدی از طرح الحاق حرف نمی‌زند، حتی آمریکایی‌ها.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه صهیونیستی جروزالم پُست، «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در سخنانی اذعان کرد علیرغم اینکه با «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا به صورت هفتگی در تماس است، اما احدی دیگر از طرح الحاق حرف نمی زند.

بیشتر بخوانید:

وقتی اتحادیه اروپا شریک دزد و رفیق قافله می‌شود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: هیچکس درباره آن حرفی نمی‌زند... در حال حاضر، آمریکایی‌ها هم همینطور. علیرغم اینکه حدود یک ماه است اعمال حاکمیت اسرائیل (بر کرانه باختری) مطرح نشده اما نمی‌توانم با اطمینان بگویم که از دستور کار خارج شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر بدون آسیب زدن به توافقات کنونی و همچنین با مذاکره با همسایگان ما به دستورکار بازگردد، آنگاه موضع ما را دوباره خواهید شنید.

گفتنی است، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس چندی پیش در ادامه تلاش برای ترمیم وجهه مخدوش در میان شهرک‌نشینان صهیونیست به ویژه در پرونده‌های فساد مالی‌اش در سخنانی موعد اشغال کرانه باختری را رسانه‌ای کرد؛ اما علیرغم وعده اول جولای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این خصوص، پس از یک ماه این مقام صهیونیست به شکست آن اذعان کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس