کد خبر 110075
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴

«حسن جوهرچی» و «لعیا زنگنه» که بازی آنها در سریال «در پناه تو» در خاطره ها ماندگار شد در فیلم تلویزیونی «رایزن عشق« به کارگردانی جواد افشار ایفای نقش کردند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، تله‌فیلم «رایزن عشق» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک است که برگرفته از یک داستان واقعی و زندگی زنی ایرانی به نام «مهشید» است.

این تله‌فیلم که هم‌اکنون آماده پخش است، داستان مهشید را که در یکی از کشورهای اروپایی زندگی می‌کند به تصویر می‌کشد.

وی که همچنان عشق به وطن در درونش می‌جوشد در تلاش است با کمک دوست قدیمی‌اش امیرحسین خجسته به کشورش خدمت کند.

مهشید کارمند یک موسسه جهانگردی است و می‌خواهد به کمک امیرحسین که به علت جنگ تحمیلی سالها از او دور افتاده بود و  اکنون رایزن فرهنگی ایران در این کشور اروپایی است، دست به اقدام مهمی بزند.

او می خواهد مسئولین موسسه را مجاب کند، ایران علی‌رغم تبلیغات دروغین غرب کشوری امن است و جهانگردان می‌توانند از جذابیت‌های آن دیدار کنند.

حسن جوهرچی  در نقش امیرحسین خجسته و لعیا زنگنه در نقش مهشید بازیگران اصلی این تله فیلم هستند که حدود 75 درصد آن در گرجستان فیلم‌برداری شده است.

حمید آخوندی و علیرضا جلالی تهیه‌کنندگان رایزن عشق پیش تولید این تله فیلم را که یکی از پرونده‌های سابق وزارت اطلاعات کشور است را از اواسط سال گذشته آغاز کردند.

عوامل سازنده «رایزن عشق» عبارتند از: کارگردان: جواد افشار، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: هوشنگ قنواتی‌زاده، مدیر تولید: شهرام دانش‌پور، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگر مرام، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، جانشین تولید: یعقوب جهانگیرفرد، طراح گریم: محسن ملکی، صدابردار: مسیح سراج، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیر تدارکات: علیرضا زاهدین، جواد سلیمانی، عکاس: مهدی صادقی و روابط عمومی: فرشته طالب‌زاده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس