کد خبر 1100709
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
مظلومی: تیم جوانان نهایت همکاری را با باشگاه ها دارد/ در اردوهای بعدی از نفرات جدید استفاده می کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: شرایط باشگاه ها حساس است و نهایت همکاری را با آنها انجام می دهیم.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی درباره آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال جوانان ایران اظهار داشت: تمرینات خود را پس از اینکه از بچه ها تست کرونا گرفتیم و جواب این تست ها منفی بود، آغاز کردیم. بازیکنان ما صبح و بعد از ظهر طبق برنامه 13 روزه ای که داریم نهایت تلاش خود را انجام می دهند.

وی افزود: از باشگاه ها برای همکاری با تیم ملی جوانان تشکر می کنیم. البته سه بازیکن ما در تیم های ذوب آهن و ملوان فیکس هستند و به همین دلیل این باشگاه ها درخواست کردند آنها را این هفته در اختیار داشته و از هفته آینده به اردو بیایند. ما و فدراسیون هم نهایت همکاری را با باشگاه ها که شرایط شان حساس است انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید:

باید معیار انتخاب معینی و محصص مشخص شود

سرمربی جدید تیم ملی جوانان تصریح کرد: زمان کمی تا شروع رقابت های قهرمانی آسیا داریم. تیم جوانان باید بازی های خود را در مهر برگزار کند و با توجه به شرایط کرونا باید بازی های تدارکاتی خود را برگزار کنیم تا تیم در شرایط آمادگی قرار بگیرد. باید فدراسیون همکاری لازم را با ما داشته باشد تا این کار صورت بگیرد.  انشالله اردوهای خوبی داشته باشیم. اولین مرحله اردوی تیم جوانان 13 روزه است. پس از 2،3 روز استراحت مرحله بعدی را شروع می کنیم.

مظلومی ادامه داد: فهرست فعلی ما مربوط به بازیکنانی است که در گذشته هم عضو تیم بودند و اگر بازیکن جدیدی به نظرمان بیاید، در اردوهای بعدی از آنها استفاده می کنیم.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس