کد خبر 1100555
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
الحشد الشعبی یک حمله داعش به نقاط امنیتی سامراء را خنثی کرد

سازمان الحشد الشعبی عراق از خنثی کردن عملیات بقایای داعش برای نفوذ به جنوب شهر سامراءخبر داد.

به گزارش مشرق، سازمان الحشد الشعبی عراق از خنثی کردن عملیات تروریست‌های داعش و حمله آنان به نقاط امنیتی در جنوب سامراء خبر داد.

پایگاه اطلاع‌رسانی «الحشد الشعبی» با انتشار این خبر نوشت: این سازمان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که تیپ ۴۱ الحشد الشعبی، تلاش بقایای داعش برای حمله به جنوب سامراء را ناکام گذاشت.

بر اساس این گزارش، نیروهای تیپ ۴۱ الحشد الشعبی، شب گذشته حمله بقایای داعش به ایست‌های ایجاد شده در منطقه «تل الذهب» در ناحیه «یثرب» واقع در جنوب سامراء را خنثی کردند.

بیشتر بخوانید:

به نظر می‌رسد در پی عملیات موفق یک هفته پیش الحشد الشعبی در شمال شرق این شهر موسوم به «درع العسکریین» و انهدام یک باند تروریستی مسئول ترور سرتیپ «علی اللامی» فرمانده لشکر چهارم در پلیس فدرال عراق، بقایای داعش تلاش دارند تا با حمله به مناطق امنیتی در جنوب سامراء به این شهر نفوذ کنند.

فرماندهی الحشد الشعبی عملیات سامراء از  سوم ماه می گذشته، درباره تلاش‌های گاه و بی‌گاه داعش برای رسیدن به اماکن مقدس در این شهر واقع در استان صلاح‌الدین هشدار داده بود و از نیروهای تحت فرمان خود خواسته بود تا برای دفاع از  حرم «امامین عسکریین (علیهما السلام)»، در آماده باش کامل به سر برند.

 «ابوحسن الحلفی» فرماندهی عملیات محور سامراء نیز طی دو نشست جداگانه با فرماندهان تیپ‌های ۳۱۳ و ۳۱۴ و مقامات مسئول به بررسی کلیات طرح‌های نظامی، روند تحولات اخیر، پیشنهاداتی در خصوص حمله اخیر داعش و آمادگی به نحو احسن در قبال هرگونه وضعیت فوق‌العاده‌ای پرداخت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    0 0
    ارتش چه غلطی میکنه
    • فرزند ایران IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
      0 0
      ای بابا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس