کد خبر 1100530
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

صبحانه مهمترین وعده غذایی است که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. مدیران و کارکنان سازمانها و شرکتها با وجود مشغله های کاری، صبح ها زمان کافی برای تهیه صبحانه ندارند. آماده سازی و خرید صبحانه اداری روزانه وقت زیادی از کارکنان میگیرد. این کار باعث می شود کارکنان کار خود را با تاخیر در ابتدای صبح شروع کنند و یا به علت مشغله کاری صبحانه کامل را از دست بدهند. اما اگر سازمانها برای تهیه صبحانه برنامه ریزی کرده و تدارک لازم را ببینید، باعث می شود وقت کارکنان بابت خرید و آماده کردن صبحانه گرفته نشود. همچنین این کار نشان دهنده اهمیت بخشیدن سازمان به نیروی انسانی شده و منجر به افزایش بهره وری و رضایت شغلی کارکنان می گردد.

مهمانو برای این حل مساله راهکار مفیدی ارائه کرده است. هر سازمان می تواند با هزینه ای در حدود 7 تا 10 هزار تومن برای هر نفر هر روز صبح پکیجی از انواع صبحانه اداری به همراه نان سنگک تازه در محل سازمان تحویل بگیرد.

برای سفارش صبحانه اداری به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

1-        کیفیت صبحانه اداری:

کیفیت مواد اولیه و پخت مهمترین نکته در انتخاب صبحانه اداری می باشد. رعایت پروتکل ها و موارد بهداشتی و خرید مواد اولیه تازه و درجه یک در تهیه صبحانه شرکتی ضروری است.

2-        تنوع منو صبحانه اداری:

منو متنوع و جذاب باعث می شود کارکنان سازمان از صبحانه خسته نشده و امکان انتخاب منو صبحانه بر اساس سلیقه کارکنان وجود داشته باشد.

3-        راحتی سرو صبحانه اداری:

نوع بسته بندی صبحانه سازمانی باید  به گونه ای باشد که کارکنان به راحتی بتوانند در کمترین زمان ممکن و بدون ریخت و پاش و سخیت صبحانه خود را میل کنند. پیشنهاد می شود اگر صبحانه سازمانی گرم باشد در ظرف های تک نفره گیاهی و اگر صبحانه آماده باشد در پک های مقوایی تک نفره تهیه و توزیع شود.

4-        قیمت مناسب صبحانه اداری:

از آنجایی که صبحانه شرکتی به صورت روزانه و دائمی قرار است تهیه و توزیع شود و هزینه قابل توجهی برای سازمان خواهد داشت لازم است سفارش صبحانه به صورت قرارداد ماهانه تنظیم و تهیه شود.

5-        خدمات پشتیبانی و تحویل صبحانه اداری:

نکته مهم دیگر اینکه صبحانه اداری باید هر روز صبح سر زمان مشخص تحویل گرفته شود. پس نیاز است سیستم پشتیبانی و تحویل دقیق و منظمی برای این کار وجود داشته باشد که کارکنان معطل صبحانه سازمانی نشوند.

منوی صبحانه شرکتی

لیست صبحانه شرکتی مهمانو شامل موارد زیر می باشد:

آش شله قلمکار

یکی از صبحانه های مقوی و اصیل ایرانی است که در تهیه آن از انواع حبوبات و سبزیجات تازه و گوشت تازه گوسفندی استفاده شده است و می تواند یک روز پر انرژی را رقم بزند.

خوراک قارچ و لوبیا

این صبحانه از حبوبات تازه به همراه سس گوجه خوش طعم تهیه شده است. و یک صبحانه کامل برای شروع یک روز کاری پر انرژی است.

حلیم

یک غذای مغزی که فصول سرد سال طرفداران زیادی دارد. حلیم به علت داشتن گندم و گوشت تازه گوسفندی یک صبحانه کامل می باشد.

املت گوجه و املت اسفناج

املت یکی از صبحانه های محبوب در سراسر دنیا است. املت اسفناج تازه تهیه شده است و غنی از ویتامین و آهن می باشد. در کنار پروتئین موجود در تخم مرغ انرژی پایدار و بسیار عالی در طول روز فراهم می آورد.

عدسی

عدسی یکی از انواع خوراکی های سنتی بسیار مقوی است که در پخت آن از عدس، بلغور گندم، گلپر و ادویجات مختلف استفاده می شود و در همه فصول سال می تواند پیشنهاد خوبی برای صبحانه باشد.

منو صبحانه شرکتی گرم مهمانو

نحوه تحویل دهی صبحانه اداری گرم

لازم به ذکر است صبحانه گرم مهمانو به دو صورت تحویل داده می شود. در صورتی که سازمان دستگاه گرم کننده داشته باشد صبحانه در ظروف بنماری تحویل داده می شود. اما در صورت تمایل سازمان امکان تحویل صبحانه در ظروف یکبار مصرف گیاهی نیز وجود دارد. مهمانو تمام تلاش خود را میکنید که صبحانه ها به صورت گرم به دست مشتریان برسد.

نحوه سفارش اینترنتی انواع صبحانه اداری

در سایت مهمانو چندین بسته صبحانه پیشنهادی ارائه شده است. شما باتوجه به علائق خود و بودجه مدنظرتان می توانید یکی از انواع پک صبحانه را انتخاب کنید. همچنین این امکان وجود دارد از میان اقلام متنوع منو صبحانه پک صبحانه دلخواه خودتان را بچینید و در ساعات اولیه صبح تحویل بگیرید.

https://mehmano.com/blog/wp-content/uploads/2019/04/865.png

نمونه پک صبحانه تک نفره

برای سفارش پک های صبحانه سازمانی مهمانو کافی است به صفحه اصلی سایت مهمانو مراجعه کنید. برای سفارش دو راه دارید. یا از بسته های آماده مهمانو انتخاب کنید. و یا بسته صبحانه دلخواه خود را درست کنید. صبحانه آماده های مهمانو شامل اقلام زیر است:

کلاب پنیر گردو و خرما، کلاب شکلات صبحانه، کلاب کره و مربا، پک چای و لیوان، بسته نون لواش، بسته نون سنگک، پنیر تک نفره، کره تک نفره، مربا تک نفره، عسل تک نفره، آبمیوه، شیر و شیرکاکائو، تخم مرغ آب پر و … می باشد.

برای خرید پک های صبحانه اماده به بخش بسته پذیرایی آماده مراجعه کنید و در بخش صبحانه پک صبحانه شرکتی دلخواهتان را انتخاب کنید. شما می توانید قیمت انواع پک صبحانه تک نفره را در این بخش ببینید.

اما اگر بخواهید اقلام داخل پکیج صبحانه سازمانی را تغییر بدید به بخش بسته پذیرایی دلخواه مراجعه کنید و از بخش صبحانه اقلام پکیج صبحانه تک نفره را به دلخواه خودتان انتخاب کنید.

باتوجه به تنوع منو صبحانه شرکتی گرم و پک صبحانه تک نفره مهمانو برای اطلاع بیشتر می توانید به سایت مهمانو به نشانی www.mehmano.com  مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۸۸۶۱۲۶۱۳ تماس بگیرید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس