حزب‌الله نمایه

حزب الله بدون شلیک حتی یک گلوله صهیونیست‌ها را تا مرز جنون کشانده و در حال حاضر مالیخولیای ورود مبارزان حزب الله به خاک فلسطین اشغالی به کابوسی برای تمام این رژیم تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، با نگاهی به اخبار و گزارش های منتشر شده از شمال فلسطین اشغالی شاهد هجوم فرماندهان و سیاستمداران صهیونیست در روز به این منطقه و مخفی شدن شبانه روزی شهرک نشینان مهاجر صهیونیست که در این منطقه اسکان داده شده اند در خانه ها و پناهگاه ها هستیم.

در این میان نظامیان صهیونیست هم هر حرکتی را مبارزان حزب الله تجسم کرده و به سوی هر چیزی که به حرکت در آید یا تصور کنند که حرکت می کند شلیک می کنند .

بیشتر بخوانید:

ترس ارتش رژیم صهیونیستی از درگیری با حزب‌الله

گرچه آخرین رفتار دیوانه وار صهیونیستها در شلیک هوایی شامگاه سه شنبه به شکل آبرومندانه با اعلام مسئولین رژیم صهیونیستی درباره این که اطلاعات غلطی درباره این مسئله دریافت کرده اند جمع و جور شد اما به اعتراف رسانه های صهیونیستی از جمله شبکه تلویزیونی کان، تنش و وحشت سرتاسر مرز فلسطین اشغالی با لبنان را فرا گرفته است و نظامیان صهیونیست لحظه به لحظه طول دیوار مرزی با لبنان را مورد بررسی می کنند.

به گفته کارشناسان صهیونیست، سکوت حزب الله باعث شده است تا نگرانی ها در ارتش صهیونیستی نسبت به حمله حزب الله افزایش پیدا کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    1 1
    حزب الله هم الغالبون4869

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس