کد خبر 1100406
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
نادر غبیشاوی

مربی دروازه‌بان‌های فولاد گفت: مگر اسکوچیچ هفته قبل اردوی نساجی نبود، چرا باید سرمربی تیم ملی چند ساعت قبل از بازی اردوی نساجی برود؟

به گزارش مشرق، نادر غبیشاوی مربی دروازه‌بان‌های فولاد در واکنش به اتفاقات رخ داده در بازی روز گذشته این تیم و نساجی اظهار داشت: متاسفیم که یکسری‌ها تلاش می‌کنند اطلاعات غلط به مردم بدهند. آقای فکری بعد از بازی در تلویزیون حرفی زدند که از ایشان بعید بود. گفتند دوره تیم بیرون کشیدن تمام شده. آقای فکری ما اصلا تیم را بیرون نکشیدیم. بازیکنان را جمع کردیم و به آنها گفتیم آرامش داشته باشید.

وی افزود: آن لحظات دست کولیبالی هم در رفته بود و می‌خواستیم دو تعویض کنیم که این اتفاق افتاد وگرنه بحث تیم بیرون کشیدن نبود. چه کسی این را به شما گفته؟ نکند همان بوقچی‌هایی که در پایان بازی به زمین ریختند منبع اطلاعات شما هستند!

بیشتر بخوانید:

اولین تمرین بیرانوند با آنتورپ بلژیک +عکس

روایت نامجو مطلق از دومین قهرمانی آسیایی استقلال

درخواست فدراسیون فوتبال درباره جذب بازیکن خارجی

مربی فولاد با گلایه از اتفاقاتی که بعد از پایان بازی رخ داد عنوان کرد: اگر دوره تیم بیرون کشیدن تمام شده، دوره یکسری کارها از جمله بوقچی آوردن وسط زمین و شاخ و شانه کشیدن برای رقبا هم تمام شده است. با این کارها نمی‌شود مداوم نتیجه گرفت. توقع ما این نبود که آن اتفاقات در آخر بازی رخ دهد و چنین توهین‌هایی به جواد نکونام، بازیکنان و تیم فولاد شود.

وی تصریح کرد: دوره چاقوکشی بوقچی‌ها و عربه کشی‌شان تمام شده و مربیان باید بدانند این چیزها تاریخ مصرف دارد. آقای فکری شما تازه به لیگ برتر آمده‌اید. بهتر است بیشتر با جو آشنا شوید. واقعا لیگ برتر با لیگ یک فرق دارد. با چشم خودتان دیدید با تیمی که بخواهد سهمیه بگیرد، چکار می‌کنند. به هر حال فوتبال پائین و بالا دارد. دوستان شک نداشته باشند اگر اتفاقات داوری رخ نمی‌داد و بازیکن ما اخراج نمی‌شد، نه دو بر صفر که دوستان را سه بر صفر یا چهار بر صفر می بردیم ولی کل ایران متوجه اتفاقات داوری شدند.

مربی دروازه‌بان های فولاد در پایان می‌گوید: من مانده ام چرا آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی قبل از بازی باید به اردوی نساجی برود؟ مگر ایشان همین هفته قبل به اردوی آنها نرفته بود؟ آنجا خبری است؟ اگر خبری است به ما و مردم هم بگویند. چرا باید سرمربی تیم ملی چند ساعت قبل از بازی به اردوی نساجی برود و حرف‌های قشنگ قشنگ بزند؟ اینها شبهه ایجاد می کند. اگر قرار است ایشان هر هفته در اردوی نساجی باشد، چه کاری است یک اتاق هم برایش بگیرند که اینقدر رفت و آمد نکند!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس