کد خبر 1100373
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
نساجی فولاد

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه تیم ما نیازی به وقت کشی نداشت گفت: دلیلی برای وقت کشی نداشتیم. متاسفانه نوع مدیریت داور زمینه باخت تیم ما را فراهم کرد.

به گزارش مشرق، علی محمدی مدیر عامل کارخانه فوتبال فولاد خوزستان در گفت و گو با برنامه گل طلایی رادیو جوان، ضمن تشکر از بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد خوزستان درباره بازی شب گذشته این تیم برابر نساجی اظهار داشت: اعضای تیم ما تلاش های بسیاری کردند و نتایج خوبی را دریافت کردند. اعتراض ما به بازی دیشب در خصوص تصمیمات، نحوه مدیریت و نوع برخورد داور بود؛ ایشان از ابتدای بازی عصبانی بودند و نحوه برخورد وی با بازیکنان دو تیم متفاوت بود.

وی افزود: کارشناسان داوری نیز پس از بررسی بازی دیشب از شیوه داوری اشکال گرفتند از جمله این اشکالات می‌توان به کارت دوم وحید حیدری، پنالتی تیم نساجی و خطایی که منجر به گل سوم نساجی شد، اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه تیم ما نیازی به وقت کشی نداشت گفت: تیم ما تا دقیقه ۸۰، دو هیچ جلو بود و دلیلی برای وقت کشی نداشتیم. متاسفانه نوع مدیریت داور زمینه باخت تیم ما را فراهم کرد. بازیکنان ما سعی می‌کنند تا این باخت را جبران کنند.

محمدی با حمایت از کادر فنی تیم فولاد خوزستان بیان کرد: ما جزو باشگاه هایی هستیم که بین کادر فنی، کادر مدیریت و بازیکنان هماهنگی مطلوبی وجود دارد و رعایت این سه مولفه سبب موفقیت یک تیم می‌شود.

وی با اشاره به برنامه های آینده این تیم گفت: پس از برگزاری بازی های پیش رو امیدواریم بتوانیم در آسیا نیز بدرخشیم و با سرمایه گذاری مناسب کارخونه فولاد خوزستان اگر بتوانیم به اسیا رویم باتوجه به زیر ساخت های موجود می‌توانیم بهترین نتیجه را گرفته و نماینده خوبی برای کشور باشیم.

مدیر عامل کارخانه فولاد خوزستان در پایان تصریح کرد: برنامه ما این است تا بتوانیم بازیکنان خود را از آکادمی این تیم تامین کنیم و هدف ما این است که با سرمایه گذاری در محله های کم برخوردار شهرستان های خوزستان بازیکنان با استعدادی را پرورش دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس