کد خبر 1100366
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
افشین پیروانی

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تقویت تیم باز هم قهرمان می‌شویم.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، در خصوص رسیدن پرسپولیس به چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر و رکورد شکنی تاریخی گفت: قبل از هر چیز این افتخار بزرگ را یک بار دیگر به هواداران تبریک می‌گویم. به هرحال خیلی‌ها زحمت کشیدند تا این قهرمانی به دست بیاید و این طور نبود که قهرمانی چهارم ساده باشد. خیلی‌ها به ما تهمت زدند و حرف و حدیث‌های زیادی درست کردند. حتی برخی‌ها با یکدیگر تیم شده و باند تشکیل دادند تا لیگ برگزار نشود یا شعار نیمه کاره ماندن لیگ را سر دادند اما خدا را شکر که ما سربلند شدیم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. این مسئله مهم با همت کادرفنی زحمت بچه ها و مسئولان باشگاه به دست آمد.

بیشتر بخوانید:

تونل وحشت استقلال و پرسپولیس در آسیا

وی ادامه داد: همچنین باید از هواداران و تیم اجرایی باشگاه که زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم. این قهرمانی مبارک همه هواداران باشد. من همیشه گفته‌ام که به عنوان افشین پیروانی و یک هوادار، دست هرکسی را که باعث شود یک هوادار پرسپولیس لبخند بزند را می‌فشارم و مخلص او هستم. هواداران بدانند که این قهرمانی خیلی سخت بدست آمد اما برای حفظ آن باید بازهم تلاش کنیم. با وجود مشکلات زیادی که وجود داشت اما خوشبختانه مجموعه خوبی داریم و برای رسیدن به این مهم تلاش کردیم. در این مدت حرف و حدیث‌های زیادی شنیدیم اما عقب نکشیدیم و در نهایت اتفاقی رقم خورد که باعث شد تاریخ ساز شویم.

بیشتر بخوانید:

یحیی از استرا هم جلو زد

مدیر تیم پرسپولیس در باره اینکه این تیم در لیگ‌های سراسری ۱۳ بار قهرمان شده و از این حیث رکورد بی‌نظیری در فوتبال ایران دارد اینکه آیا هواداران پرسپولیس می‌توانند منتظر پنجمین قهرمانی متوالی باشند افزود: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هواداران بزرگی هم دارد. پرسپولیس را می‌توان تاریخ، تمدن و افتخار دانست که حرف‌های زیادی در فوتبال ایران داشته، دارد و خواهد داشت. با این همه اگر قرار باشد که باز هم قهرمان شویم باید از فصلی که گذشت بیشتر تلاش کنیم و بیشتر سرمایه گذاری شود تا مشکلات برطرف گردد. قطعاً با تقویت تیم می‌توانیم به این مهم برسیم و یک قهرمانی دیگر را رقم بزنیم.

پیروانی درباره اینکه هواداران پرسپولیس منتظر هستند تا ببینند در کدام بازی جام قهرمانی به سرخپوشان اهدا خواهد شد خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس بدانند که من در خوشحالی کردن برای قهرمانی، در ردیف اولین‌ها هستم اما در زمینه کسانی که در این قهرمانی سهم داشتند جزو آخرین نفرات هستم اما تا لحظه‌ای که در پرسپولیس هستم از حق تیم و هواداران کوتاه نخواهم آمد. اگر هر بار مصاحبه‌ای انجام دادم یا وارد دعوایی شدم به خاطر این بود که حق پرسپولیس ضایع نشود. هواداران بدانند که من پیگیر این مسئله هستم و همین دیروز این مسئله را پیگیری کردم. 

بیشتر بخوانید:

۲۰ دلیل برای قهرمانی زودهنگام و مقتدرانه پرسپولیس/ سرخپوشان چگونه شخصیت قهرمانی گرفتند؟

مدیر پرسپولیس افزود: ما دنبال این بودیم که در هفته آخر جام قهرمانی به پرسپولیس اهدا شود اما مسئولان سازمان لیگ گفتند که دو هفته آخر لیگ را به صورت همزمان برگزار خواهند کرد و شاید یک بازی به هر دلیلی دچار تغییرات شود که در این صورت هفته آخر وارد ماه محرم خواهد شد و به همین دلیل از جشن شادی این قهرمانی کم می‌شود. به همین دلیل به احتمال فراوان بعد از بازی با ذوب‌آهن که شب عید هم هست مراسم اهدای جام در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. البته ورزشگاه آزادی خوشبختانه به قهرمانی‌های پرسپولیس عادت دارد و بارها در این ورزشگاه جشن قهرمانی گرفتیم. خوشحالم که یک بار دیگر این ورزشگاه زیبا شاهد جشن قهرمانی پرسپولیس خواهد بود.

وی در مورد اینکه پرسپولیس روز شنبه با نساجی در قائمشهر بازی دارد و شرایط سرخپوشان برای بازی چگونه خواهد بود اظهار داشت: همانطور که می‌دانید که تیم‌های بزرگ دنیا هم بعد از قهرمان شدن با انگیزه متفاوتی وارد زمین می‌شوند اما کادرفنی ما و همه بازیکنان به دنبال این هستند تا بهترین نتیجه را در بازی رقم بزنند. قطعا به دنبال پیروزی در این بازی هستیم و تلاش می‌کنیم که با برد از زمین خارج شویم.

پیروانی خاطرنشان کرد: صبح جمعه با دو دستگاه اتوبوس و با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی به سمت قائمشهر می‌رویم. البته باید از مجموعه تیم هم تشکر کنم که به نحو احسن مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند تا اول خود و خانواده‌شان و سپس پرسپولیس دچار مشکل نشود. آنها از خیلی از مهمانی‌ها، سفرها، رستوران رفتن‌ها و مسائل دیگر چشم پوشی کردند و با حفظ فاصله اجتماعی کاری کردند تا نه خودشان آسیب ببینند و نه کسی دچار مشکل شود.

مدیر تیم پرسپولیس در پایان گفت: جا دارد که از کادرفنی پرسپولیس که در راس آن یحیی گل‌محمدی حضور دارد تشکر و قدردانی کنم که وقت زیادی برای شرایط تیم می‌گذارند. به نظرم یحیی از نظر فنی و اخلاقی می‌تواند برای سایر مربیان الگو باشد. او فرزند پرسپولیس است و پرسپولیس به داشتن چنین فرزندی می‌بالد. امیدوارم او سالیان سال در پرسپولیس بماند و با این تیم و بازیکنان با تعصب، قهرمانی‌های زیادی را جشن بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • امیر IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 0
    تا ۱۴۰۰ با # بابا مسعود
  • امیر IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    1 0
    تیم های بزرگ دنیارو خوب اومدی.خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس