کد خبر 1100294
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
حمله سعید آذری به داور بازی با نساجی؛ برخی از داوران انگار با بردگان در زمین سروکار دارند

سعید آذری نسبت به داوری شب گذشته دیدار نساجی و فولاد خوزستان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در بازی معوقه از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر نساجی مازندران در حالی موفق شد با نتیجه 3 بر 2 فولاد را شکست دهد که این تیم تا دقیقه 80 از فولاد با نتیجه 2 بر صفر عقب بود. این بازی در دقایق پایانی خود با جنجال همراه شد و فولادی‌ها معتقد بودند داوری در این بازی به سود نساجی سوت زده است.

بیشتر بخوانید:

شاهکار مربی استقلالی با یک تیم بی ستاره

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از این رو با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت:

اینکه شما در یک مسابقه با شکست مواجه بشید دور از ذهن نیست،اینکه داور یک دیدار با اشتباهات سهوی خود باعث بشه شما ببازید هم موضوع جدیدی نیست ،ولی جدیدا شاهد رفتارهایی از سوی برخی داوران هستم که گویی با بردگان در زمین بازی سر و کار دارند .


آقای اکرمی در مسابقه شب گذشته فولاد مقابل نساجی مازندران وقتی شیمبا کاپیتان ما برای صحبت با او در خصوص اخراج وحید حیدریه به او نزدیک شد ،مانند اربابی که رعیتش را دور میکرد رفتار کرد ، کاش به جای بروز این رفتار سخیف کمی منشور اخلاقی داوری را مرور میکردی ،کاش چند برگ از فلسفه قضاوت را مطالعه میکردی ،قاضی با مجرمی که حکم اعدامش صادر شده است هم اینگونه رفتار نمی کند .


تکبرت را کم کن آقای اکرمی ،با بی احترامی به کسانی که اگر نباشند نان در سفره من و تو نیست این رفتار بی ادبانه دور از شأن انسان است .


شجاعت و شهامت به بی حرمتی نیست به ارائه اخلاق انسانی و عادلانه است ،اخمت را نگهدار برای مقابله با ظلم ،زمین فوتبال جای اجرای عدالت با عطوفت است، با توهین به بازیکن راه را اشتباه میروی آقای اکرمی.

B55B8FA1-8089-4C0A-A77E-0A6832D4D9F6

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    1 0
    اون موقع که سر استقلال رو بریدن که می گفتید داوری ها خوب هستند و مشکل از استقلاله!!!!
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
      0 0
      اتفاقا همه این کارها برای حمایت از تیم استقلال. که بتونه بالاتر از فولاد سهمیه بگیره
  • ناشناس IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    1 0
    جناب آقای آذری، حرفهای شما متین و به لحاظ منشور اخلاقی آراسته! اما عزیز دل و بزرگوار خداوکیلی وجود واستفاده از مهدی هاشمی نسب که هیچ بار ودانش فنی،تکنیکی،تاکتیکی واخلاقی ندارد بعنوان کمک مربی در کنار تیم بزرگ فولاد چه توجیهی دارد! همه میدانند که نکونام به لحاظ فنی به کسی اهمیت نمیدهد و نظر اینها تاثیرگذارنیست! کار چنان شده است که بقول خیلی دوستان نقش ایشان فقط بعنوان گلادیاتور نکونام است. واین برای فوتبال خوزستان و فولاد بزرگ زیبنده نیست. استدعا میشود پیگیر شوید امورات را....
  • تاج اصیل آریایی IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 0
    چیزی که عوض دارد گله ندارد پس یکبار دیگر اخراج علی کریمی در مقابل تیمت ببین در اصل باید هافبک تیم تو اخراج میشود ان روزی که به کمک داور تیم تاج اصیل آریایی بردی داشتی با دمت گردو می شکوندی حالا چطور شده هر چه می خوای داد بزن و گلوت پاره کن ببینم گوش شنوایی پیدا میشه چطور وقتی تیمت مقابل لنگ با گل آفساید بازنده شد گنگ بودی و زبان درازی نمی کردی
  • علیرضا IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    1 0
    ای کاش اون صحبتهار و با اقای سید علی داور محبوب انجام میدادید که سر استقلال ر وبرید بله واقعا داوران ما هدفدار سوت میزنند همه هم میدونند خدا رحمت کند گالیله رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس