کد خبر 1100172
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

اگر شما هم مانند خیلی از افراد آرزو این را دارید که روزی، یک آرایشگر حرفه ای مردانه شوید، لازم است قبل از آن با آموزش آرایشگری آشنا شوید. یک آرایشگر، مسئول کوتاه و زیبا کردن موها و صورت را به عهده دارد.

همچنین آرایشگر خوب می تواند از چند جهت رضایت بخش باشد. به عنوان مثال، داشتن اخلاق خوب در کنار کار حرفه ای مشتری های زیادی را به خود جذب می کند که این موضوع در سود آرایشگاه نیز تاثیرگذار است. از آنجایی که امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده و شبکه های اجتماعی روز به روز مخاطب های زیادی را جذب خود می کند، شغل های مختلفی چون آرایشگری خواهان زیادی پیدا کرده است.

شما نیز می توانید با آموزش آرایشگری مردانه ای که بر پایه اصول باشد، خودتان را به مرتبه ای برسانید تا خیلی از آرایشگاه ها شما را بخواهند. در این مقاله با ویژگی های آموزش آرایشگری آشنا می شوید.

آموزش آرایشگری مردانه

دوره های آموزش آرایشگری مردانه

بسیاری از آموزشگاه هایی که دوره های آموزش آرایشگری مردانه را به شما ارائه می دهند، معمولا دوره هایشان به طور متوسط 1 الی 3 ماه طول می کشد. از سویی دیگر بستگی زیادی به دوره که انتخاب می کنید، دارد. مثلا در آموزشگاه آرایشگری مردانه بعضی از افراد می خواهند فقط پایه آرایشگری را یاد بگیرند که طبیعتا تعداد دوره هایی که می گذرانند، کم است. اما برعکس این آدم ها، کسانی هستند که می خواهند همه اصولی که مربوط به آرایشگری است را یاد بگیرند.

دوره های آموزش آرایشگری حرفه ای معمولا دوماهه است. همچنین شما در این دوره ها به یادگیری موضوعات مختلقی چون اصلاح ساده و فانتزی، اصلاح گردن و صورت با تیغ، صاف و فر کردن موقت مو، قیچی زنی بین المللی و شستشوی سر را به صورت اساسی یاد می گیرید. در ادامه با این دوره هایی که برای آموزش آرایشگری مردانه است بیشتر آشنا می شوید.

دوره پیرایشگر مردانه درجه یک

دوره های زیادی وجود دارد. یکی از این دوره های بسیار مهم که هر آرایشگری باید آن را بگذراند، پیرایشگری مردانه درجه یک است. در این دوره ها شما با کوتاهی های مو، اصلاح صورت و کار با رنگ و هایلایت را آموزش می بینید. این دوره ها حدود یک ماه است که هر جلسه شامل 2 ساعت است.

دوره پیرایشگری مردانه درجه دو

یکی دیگر از دوره های مهم دیگر که اگر آن را بگذرانید می توانید به مهم ترین و بهترین مهارت های لازم برسید، دوره پیرایشگری مردانه درجه دو است. در این دوره شما با قیچی زنی بین المللی آشنا می شوید. علم مرفولوژی یا چهره شناسی از آن دسته علم هایی است که هر آرایشگر حرفه ای آن را به خوبی می داند.

در این دوره ها که در مدت زمان دو ماه است، موضوعات دوره پیرایشگر مردانه درجه دو را آموزش خواهد داد و محتویات دوره به صورت دیجیتالی و فیزیکی در اختیار هنرجو قرار می گیرد. تمرین بر روی مشتریان با تنوع مدل مو و همچنین جنس و فرم مو های مختلف از مزایای این آموزشگاه می باشد.

گرفتن مدرک معتبر آموزش آرایشگری مردانه

آموزش کار با ابزارهای آرایشگری

یکی آموزش هایی که در آرایشگری آن را یاد می گیرید، استفاده از ابزار آرایشگری است. هر آرایشگر ماهری باید طرز استفاده از وسایل مورد نیاز آرایشگری را بلد باشد. چون این ابزارها هستند که موهای زیبا و مدل ریش های مد روز را درست می کنند. همچنین باید در خرید تجهیزات آرایشگری مردانه  دقت کنید و باکیفیت ترین ها را انتخاب کنید.

درست است که اکثر مردان برای درست کردن مدل مویی سراغ شما می آیند که نتوانستند در خانه آن را درست کنند. اما خیلی از مردان دیگری هستند که برای رفتن به مراسم های بسیار مهمی مانند عروسی نیاز به گریم دارند. گریم داماد از محبوب ترین گریم هایی است که باید آن را یاد بگیرید.

آموزش آرایشگری مردانه از زیر مجموعه دوره های مهمی است که هرکسی که رویای داشتن شغل آرایشگری را دارد، باید از این مراحل عبور کند. همچنین بعد از یاد گرفتن کار با وسایل های آرایشگری می توانید اقدام به گرفتن مدرک های بین المللی کنید تا در هر جایی از دنیا سفر کردید، با داشتن این مدرک بتوانید به شغل رویایی و پر درآمد خود برسید.

گرفتن مدرک معتبر آموزش آرایشگری مردانه

شاید خیلی از افراد بپرسند که خاصیت این دوره ها، به غیر از اینکه از آن ها آموزش می بینیم، چه فایده دیگری دارد؟ مشخص است که یاد گرفتن دوره های آرایشگری خیلی مهم است. اما در آینده وقتی به آرایشگاهی می روید و می خواهید درخواست کار  را در آنجا را بدهید، ممکن است به شما بگویند چه چیزهایی بلد هستید. در این مواقع شما با مدرکی که گرفتید می توانید اثبات کنید که چه مهارت هایی را یاد گرفتید. سپس به شما فرصت می دهند که مهارت های خود را به صورت عملی نشان دهید.

هزینه دوره های آموزش آرایشگری مردانه

هزینه دوره های آموزش آرایشگری مردانه می تواند بسته به ارائه دهنده آموزش، طول دوره و مدرک تحصیلی که در پایان دوره دریافت خواهید کرد، متفاوت باشد. دوره های خصوصی برای آرایشگری گران تر از آموزش های دیگر است. این به دلیل مزایا هایی است که این دوره با خود دارد. این مزایاها شامل: کلاس های کوچک تر، آموزش و پشتیبانی از طرف معلمان و مربیان ماهر و یادگیری بیشتر. گذراندن یک دوره آرایشگری اگرچه یک سرمایه گذاری گران است، اما می توانید انتظار داشته باشید که طی چند ماه کار، این هزینه را برگردانید.

میزان درآمد آرایشگری بعد از گذراندن آموزش های آرایشگری مردانه

میزان درآمد شما به عنوان یک آرایشگر بستگی به تجربه شما و ساعت کاری هفته های شما دارد. اگر هنوز کارآموز هستید ممکن است درآمد پایینی داشته باشید. اما نگران نباشید با گذشتن زمان می توانید مهارت های زیادی را پیدا کنید. اگر می خواهید به میزان درآمد بالایی برسید باید علاوه بر داشتن مهارت های زیاد، سرعت عمل بیشتری داشته باشید. هرچه کار مشتری های زیادی را راه بیندازید، بیشتر کسب درآمد خواهید کرد.

آموزشگاه رویش هنر با چندین سال تجربه در عرصه آرایش و پیرایش با ابداع سبکی جدید و برگرفته از متدهای روز دنیا، دریچه ایی نو را در این حرفه گشوده است. ایشان با چندین مدرک از جمله : مدرک پداگولوژی، مدارک مربیگری پیرایش، گریم، بافت مو، پاکسازی و مراقبتهای تخصصی پوست و مو و دیگر مهارت هایی که یک استاد باید آشنایی داشته باشد.

آموزشگاه رویش هنر
سایت: www.royeshehonar.com
 تلفن: 88942227-021

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس