کد خبر 1100091
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
بی بی سی

فرج سرکوهی: مادر فرح پهلوی، رئیس هیئت امنای دانشگاه ما بود. او اصلا نمی‌دانست دانشگاه چیست! به ما می‌گفت بروید در این حلقه‌های صوفی و درویش بشوید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    12 14
    بی بی سی مال انگلیسه باید هم از شاه عقده داشته باشن شاه بود که انگلیس رو از خلیج فارس بیرون کرد
    • رامین US ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      12 2
      خطاب به 9:24، شاه ضعیفی که کوچکترین اعتماد به نفسی نداشت ،انگلیسی ها را بیرون کرد؟!!!! در چه عملیاتی این اتفاق افتاد؟!! انگار یادت رفته که رمز عملیات کودتای بیست و هشتم مرداد که منجر به بقای سلطنت پهلوی شد، از همین رادیوی بی بی سی به سمع محمدرضا پهلوی رسید، بعد از جنگ جهانی دوم، ارباب محمدرضا پهلوی که قبلاً انگلیسیها بودند، تغییر کرد و امریکایی ها جایگزین شدند، چون آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم به همراه اتحاد جماهیر شوروی تبدیل به ابرقدرت شده بودند، الان شبکه لندنی من و تو در برنامه های خود ، اوضاع ایران در دوران پهلوی را گل و بلبل نشان می دهد، همین بی بی سی فارسی هم بارها چنین کاری انجام داده است، ولی برخی اوقات از دستش در می رود.استدلال جنابعالی خیلی سست است و تحریف واضح تاریخ است.
    • حسین US ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      2 1
      جناب 9:24، دانشمند محترمف اظهارات مهمان برنامه چه ربطی به عقده شبکه لندنی داره؟!!1 انگار فیلم را کامل ندیدی که مجری با دسپاچگی حرف مهمان برنامه را قطع کرد و سعی کرد قضیه را ماست مالی کنه که دوباره مهمان برنامه جواب قاطع تری داد، در ضمن ، در دوران محمدرضاف ارباب پهلوی ها از انگلیس به آمریکا تغییر کرد، دلیلش هم این بود که بعد از جنگ دوم جهانی، قدرت سیاسی و اقتصادی آمریکا به مراتب بیشتر از انگلیسی بود که در این جنگ به شدت آسیب دیده بودو وضعیت مناسبلی نداشت.شاه فقط اربابش را عوض کرد، ان هم به اختیار خودش نبود.اگر شبکه های لندنی را گوش کرده باشی ، می فهمی که آنها به مناسبت های مختلف در حال بزک کردن دوران پهلوی هستند، پس بهتره به شعور مخاطبت احترام بزاری.
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      1 1
      عزیزم کشک چی دوغ چی ? انگار نمیفهمی انگلیس و امریکا و روسیه و چین که صبح تا شب به هم فحش میدهند س شان در ابش خور اسرائیل است اگر این را نفهمیدی که هیچی از سیاست حالیت نی
    • ناشناس IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
      1 0
      فعلا که بی بی سی تبدیل شده به پاتوق ضد انقلاب ها و یک سره شازده همونجاست بعدم شاه عرضه نداشت مواظب کشورش باشه وفرتی بحرین رو شوهر داد اون وقت می خواسته انگلیس رو بیرون کنه⁦:|⁩
  • عبدالله مومن IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    12 11
    قابل توجه اتباع خر و گاو پالونی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس