قطعه جداگانه برای متوفیان کرونا در بهشت زهرا (س) ایجاد می‌شود؟

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: پروتکل‌های بهداشتی در بهشت زهرا (س) به صورت کامل اجرا می‌شود و لزومی به ایجاد قطعه‌ای جداگانه برای دفن متوفیان کرونا نیست.

به گزارش مشرق، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره وضعیت کرونا در پایتخت و تمهیدات بهشت‌زهرا (س) در مورد دفن متوفیان ناشی از این بیماری اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا به صورت 100 درصد و کامل در سازمان بهشت زهرا (س) اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دفن متوفیان در غسالخانه‌ای جداگانه از سایر متوفیان انجام می‌گیرد،‌گفت: شرایط دفن متوفیان کرونا کاملا متفاوت است متوفیانی که به صورت عادی جان خود را از دست داده‌اند و نگرانی در زمینه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی نداریم.

بیشتر بخوانید:

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به افزایش آمار متوفیان کرونا قطعه‌ای جداگانه برای این متوفیان در نظر گرفته خواهد شد؟ گفت: فعلاً برنامه‌ای در این راستا وجود ندارد و فقط دفن متوفیان با شرایط متفاوت در قطعات مختلف در بهشت‌زهرا (س‌) انجام می‌گیرد.

نژادبهرام گفت:‌علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا چندین مرتبه از سازمان بهشت زهرا (س) بازدید کرده و در مورد تغسیل، دفن و کفن متوفیان رضایت کامل وجود داشته است چراکه پروتکل‌های بهداشتی کاملاً رعایت می‌شود.

ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر اعلام کرد: طی دو روز گذشته حدود 234 نفر در پایتخت به دلیل بیماری کرونا  جان خود را از دست داده‌ و در بهشت زهرا (س) دفن شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس