کد خبر 1099814
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
برگردان علیرضا جهانبخش

گلی که بال ایرانی تیم فوتبال برایتون وارد دروازه آبی‌پوشان لندنی کرد، به عنوان سومین گل برتر فصل اخیر لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.

به گزارش مشرق، با پایان یافتن فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر انگلیس و قهرمانی لیورپول در این رقابت‌ها، خبرگزاری پرس اَسوسیشن (PA) انگلیس، اقدام به انتخاب بهترین گل‌هایی که در فصل اخیر لیگ برتر انگلیس به ثمر رسید، کرد که به انتخاب این خبرگزاری، گل علیرضا جهانبخش به چلسی در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس به عنوان سومین گل برتر فصل ۲۰-۲۰۱۹ این رقابت‌ها انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

پایان کار جهانبخش با برایتون

خبرگزاری پرس اَسوسیشن درباره گل بال ایرانی برایتون نوشت: «ضربه قیچی برگردان ناگهانی جهانبخش و این حرکت آکروباتیک او، باعث شد تا برایتون در روز سال نوی میلادی مقابل چلسیِ ناامیده شده، یک امتیاز مهم به دست بیارود. این بال ایرانی با این ضربه‌ای که زد، شانسی برای کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی برای مهار توپ نگذاشت و یکی از لحظات خیره‌کننده این رقابت‌ها را به ثبت رساند».

بازیکن تیم ملی کشورمان در آن بازی، ۱۶ دقیقه پس از ورودش به میدان موفق شد در دقیقه ۸۴ گل تساوی برایتون را با یک ضربه قیچی برگردان زیبا وارد دروازه چلسی کند و نتیجه را به تساوی یک-یک کشاند.

گل علیرضا جهانبخش به آبی‌پوشان لندنی همچنین از سوی سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس به عنوان بهترین گل ماه ژانویه این رقابت‌ها معرفی شده بود.

گل سون هیونگ‌مین از تاتنهام به برنلی و گل محمد صلاح از لیورپول به نیوکاسل و هم به ترتیب به عنوان گل‌های اول و دوم این فهرست معرفی شدند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس