کد خبر 1099742
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
مهاجرانی: مظلومی می‌تواند با جوانان به جام جهانی صعود کند

سرمربی سابق تیم ملی با دفاع از انتخاب مظلومی برای هدایت تیم ملی جوانان می گوید او به واسطه سال ها کار کردن با مربیان مختلف و بازیکنان باتجربه و جوان می تواند با تیم جوانان موفق شود.

به گزارش مشرق، انتخاب پرویز مظلومی برای هدایت تیم ملی جوانان در فاصله سه ماه تا شروع رقابت های قهرمانی آسیا با برخی انتقادها از سوی هواداران و اهالی فوتبال همراه بود. برخی از کارشناسان بر این باور هستند که مظلومی به علت نداشتن انگیزه جوانی و دور بودن از فضای فوتبال پایه، قادر به آماده سازی بازیکنان زیر ۱۹ سال نخواهد بود.

با این حال، سرمربی سابق تیم ملی جوانان و بزرگسالان ایران که در هر دو رده سنی سابقه قهرمانی در آسیا را در کارنامه خود دارد و سال ها در امارات در پروژه استعدادیابی این کشور فعال بوده، معتقد است که مظلومی به علت تجربه کافی در فوتبال، می تواند این تیم را به موفقیت برساند.

حشمت مهاجرانی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال درباره انتقادها از انتخاب پرویز مظلومی برای هدایت تیم ملی جوانان گفت: پرویز مظلومی در دوران بازیگری با مربیان مختلفی کار کرده و صاحب تجربیات زیادی شده است و می تواند از این موضوع در دوران مربیگری و آماده سازی فوتبالیست های جوان بهره ببرد.

سرمربی سابق تیم ملی به دوران مربیگری پرویز مظلومی در تیم های گوناگون اشاره کرد و گفت: مظلومی در کارنامه خود هدایت تیم ملی مختلفی را بر عهده داشته و عملکرد خوبی را به جای گذاشته است. او به واسطه کار کردن با بازیکنان باتجربه و صاحب نام و استفاده از بازیکنان جوان در تیم های خود می تواند در تیم ملی جوانان موثر واقع شود.

او با رد انتقادات از مظلومی و حمایت از مربیان ایرانی در اداره تیم های ملی تاکید کرد: نمی توانیم بگوییم پرویز مظلومی نمی تواند تیم ملی جوانان جوانان را اداره کند. بالاخره او برنامه ای داشته و کارشناسان صلاح دانستند تیم را به او واگذار کنند. باید به مربیان ایرانی فرصت داد تا با شناخت خود از پتانسیل فوتبال ایران به موفقیت برسند. مظلومی به واسطه سال ها تجربه، دارای فاکتورهای لازم برای اداره تیم ملی جوانان است.

مهاجرانی همچنین با اشاره به عملکرد تیم ملی جوانان در سالیان گذشته گفت: اگر چه تیم های ملی مختلف ما در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی موفقیت های چشم گیری را کسب کردند اما همواره ما در رده سنی جوانان مشکلاتی داشتیم و نتوانستیم آنطور که باید و شاید موفق شویم.

سرمربی سابق تیم ملی یادآور شد: ما استعدادهای خوبی در فوتبال داریم که با زمان گذاشتن و فراهم کردن امکانات لازم می توانیم در این زمینه موفق شویم. باید رو به جلو حرکت کنیم و درجا نزنیم. اگر امکانات لازم به مظلومی داده شود، او هم می تواند با جوانان به جام جهانی صعود کند.

مهاجرانی همچنین به لزوم ارتباط با مربیان حاضر در شهرستان اشاره کرد و افزود: مربیان تیم ملی باید به استان های مختلف سفر کنند و عملکرد بازیکنان جوان را زیر نظر بگیرند تا بتوانیم تیم خوبی را تا سه ماه آینده آماده کنیم. نباید به انتخاب مظلومی دید منفی داشته باشیم چرا که او می داند چطور با تیم ملی جوانان به موفقیت برسد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس