کد خبر 1099569
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
مصاحبه محمدجواد ظریف با رویترز

سفرای نروژ، اسلواکی و اکوادور در پایان ماموریت خود امروز با وزیر امور خارجه دیدار و سفیر جدید اسپانیا نیز رونوشت استوارنامه خود را تسلیم ظریف کرد.

به گزارش مشرق، سفرای نروژ، اسلواکی و اکوادور در تهران امروز (یکشنبه) با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور خارجه دیدار و خداحافظی کردند. سفیر جدید اسپانیا نیز رونوشت استوارنامه خود را تقدیم ظریف کرد.

بر اساس این گزارش، «لارس نوردروم» سفیر نروژ در جمهوری اسلامی ایران در خاتمه ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز (یکشنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و خداحافظی کرد.

«لوبومیر گلیان» سفیر اسلواکی نیز دیگر سفیری بود که در پایان ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و خداحافظی کرد.

«خرمان آلخاندرو اورتگا آلمیدا» سفیر اکوادور در جمهوری اسلامی ایران نیز در پایان ماموریت خود در کشورمان بعد از ظهر امروز با ظریف دیدار و خداحافظی کرد.

 «لوئیس فیلیپ فرناندز د لا پنا» سفیر جدید اسپانیا در کشورمان نیز بعدازظهر امروز در آغاز ماموریت خود با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رونوشت استوارنامه خود را به محمدجواد ظریف تسلیم کرد.

پیش از این نیز «کارلوس آنتونیو ریکو د ا کوستا نوس» سفیر جدید پرتغال نیز در دیدار با ظریف رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    1 2
    میشه جاشون کسی نیاد؟؟!!
  • حسین IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 2
    باسلام این کشورها درکجای نقشه جهانند
  • علی نامداری IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    2 2
    خدا میدونه کجا رو میخان به اینها واگذارکنند
  • علی خان IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    1 2
    مثلا که چی همه مردم در کارهاشون سلام علیک میکنند وقتی هم کارشون تمام شد خداحافظی مثلا خبر نوشته ‌. چاپ نکنی به روت نگاه نمیکنم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس