کد خبر 1099518
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
دارو نمایه قرص نمایه

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از کشف ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار قرص و داروهای مسکن کمیاب خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ ایوب صالحی، رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن در توضیح این خبر بیان داشت: مأموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه مالک مغازه متروکه‌ای در حوالی بزرگراه سعیدی مقدار فراوانی دارو و قرص‌های مسکن کمیاب که بیشتر به بیمارستان‌ها فروخته می‌شود و در داروخانه عرضه نمی‌شود، در داخل مغازه اش جمع آوری کرده و در حال توزیع است، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران عملیات کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

چگونه ماسک اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در تحقیقات پلیسی مغازه متروکه و هویت مالک آن شناسایی و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

تولید شربت درمانی کرونا پایه علمی ندارد

وی عنوان کرد: مراقبت‌های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ظهر روز گذشته با دستور قضائی مالک مغازه دستگیر و در بازرسی از داخل مغازه وی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار قرص و داروهای مسکن کمیاب کشف شد.

رئیس کلانتری امام‌زاده حسن با بیان اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده توسط کارشناسان مبلغ ۱۵ میلیارد ریال برآورده شده است، گفت: متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    0 0
    فقط اعدام
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    0 0
    اعدام هم کمه این جور اشغال ها را که یا جون مردم بازی میکنند با سر گرو هاشون باید دور شهر گرداند تا همه بشناسند این کثافت ها را وبعد اعدام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس