کد خبر 1099506
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
یمن - نمایه

وزیر کشور یمن از اجرای برنامه ادغام کمیته‌های مردمی در نهاد امنیتی این کشور خبر داد و گفت: در مقطع اخیر شمار زیادی از عناصر داعش و القاعده به جبهه متجاوزان و مزدوران یمنی در مناطق اشغالی ملحق شدند.

به گزارش مشرق، «عبدالکریم الحوثی» وزیر کشور یمن در گفت‌وگو با روزنامه «۲۶ سپتامبر» به ارائه توضیحاتی درباره عملکرد نهاد امنیتی یمن پرداخت.

بیشتر بخوانید:

شمشیر آل‌سعود بر گلوی ۱۰۰۰ کودک

الحوثی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر وزارت کشور و دستگاه‌های امنیتی یمن در تثبیت امنیت در این کشور گفت: «آنها شمار زیادی عملیات تروریستی را خنثی کرده و هسته‌های تروریستی وابسته به ائتلاف سعودی را شناسایی و دستگیر کردند».

بیشتر بخوانید:

دعوت جنبش انصارالله یمن از ملت‌های منطقه علیه آمریکا

او  همچنین از طرح جامع وزارت کشور یمن برای بهبود و ارتقای عملکرد نهادهای وابسته به آن و ایجاد تحولاتی در حوزه‌های نیروی انتظامی در استان‌ها به منظور مقابله با هر گونه تخلف و فسادی خبر داد.

الحوثی با اشاره به برنامه وزارت کشور برای استفاده از نیروهای جوان در سطح فرماندهی و کادر نیروهای امنیتی گفت:« ما همچنین اجرای برنامه ادغام کمیته‌های مردمی در دستگاه امنیتی کشور را طبق توصیه رهبری انقلاب و رئیس شورای عالی سیاسی یمن پیش برده ایم و درصدد نهایی کردن آن هستیم».

وزیر کشور یمن همچنین گفت: «اطلاعات دریافتی ما تایید می‌کند که بسیاری از عناصر داعش و القاعده به مناطق اشغالی یمن و به خصوص استان البیضاء  رسیده‌اند تا به صفوف نبرد متجاوزان و مزدوران یمنی ملحق شوند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    2 0
    سلام پیگیری کنید چرا ما به یمن کمک دارویی نمیکنیم ما تو ایران تو سپاه و ارتش هواپیما ایلیوشین ۷۶ داریم ‌که توانایی ریختن ۴۰ تن بار با چتر رو داراست حتی نیازی به فرود در فرودگاه یکن نداره کافیه خودشون به یمن برسونن و بار دارو با چتر بریزن ما قبلا به یمن هواپیما فرستادیم ولی تا رسید صنعا ائتلاف که دید نمیتونه جلو هواپیما بگیره باند فرودگاه زدن تا نتونه فرود بیاد ولی هواپیما ایلیوشن ۷۶ نیازی به فرود آمدن نداره بار با چتر میریزه کاش خبری در این باره تهیه کنید الان یمن زیرساخت بهداشتی نداره بخاطر جنگ تو این اوضاع کرونا متمعنم که تلفات بالا داره حداقل به از این طریق مسئولان آگاه کرد که همچین توانایی برای کمک حداقلی دارو به یمن استفاده کرد.ممنون از خبرگزاری خوبتون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس