کد خبر 1099443
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
شرایط جدید پیش فروش ۴ محصول سایپا اعلام شد+ جدول

شرایط جدید فروش مشارکت در تولید ۴ محصول شرکت سایپا اعلام شد.

به گزارش مشرق شرکت سایپا در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد سازو کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی ، شرایط جدید فروش مشارکت در تولید تعدادی از محصولات  خود را اعلام کرد.

گروه خودرو سازی سایپا , خودرو ,

 مشتریان از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 05/05/99 (به مدت 3 روز) به صورت شبانه روزی می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند . لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    10 0
    این چه مسخره بازی هست هر سه ماه 15 تا 25 میلیون میزارید روی لگنهاتون .بعد این کارخانجات مونتاژ فرغون پول مردم با سود 6 درصد برای یکسال و نیم از الان میبرند در آخر پراید تیبای 150 میلیونی تحویل مردم میدهند
    • احمد IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
      3 0
      زمانیکه میخوان افزایش قیمت بدن ملاک میشه تورم 35 درصدی آنهم هر سه ماه یکبار . وقتی میخوان سود بدن به ملت، میگن 6 درصد سالیانه!! رابطه اینا رو من که متوجه نشدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس