این روزها کرونا بلای جان همه مردم دنیا شده است، چه بسا قبل از عید نوروز که ایران در میان 3 کشور نخست رده بندی مبتلایان به ویروس کرونا قرار گرفته بود؛ بسیاری از مردم تصمیم گرفتند تا سفرها و تورهای نوروزی خود را لغو کنند. از طرفی بسیاری از فعالان گردشگری و شرکت های مسافرتی با چالش جدی ای مواجه شدند. در نهایت صنعت توریسم ایران راه سقوط را در پیش گرفت.

با این حال با گذشت چندین ماه این ویروس دست از سر مردم ایران و جهان بر نداشته، و از طرفی هم ایران و هم بسیاری از نقاط دنیا تصمیم گرفتند تا بتوانند با ارائه راهکارهایی جریان را به قبل از کرونا تبدیل کنند و چه بسا بتوانند از شرایط موجود به عنوان فرصت نگاه کنند و سیر صعودی را در این صنعت در پیش بگیرند. در ادامه همراه ما باشید زیرا می خواهیم به مناطقی اشاره کنیم که می توانند شرایط موجود را به یک فرصت تبدیل کنند.

کشتی یونانی در جزیره زیبای کیش

اعلامیه سازمان جهانی گردشگری درباره نحوه سفر

سازمان جهانی جهانگردی در ایام کرونا به همه کشورها اعلام کرده است که در ادامه شیوه‌ های سفر تغییر می‌کند تا جایی که مسافرت به صورت منطقه‌ای انجام می‌شود. به نوعی می‌توان گفت تورهای مسافرتی به صورت انفرادی و سفرهای سیاحتی، تاریخی و فرهنگی به سمت طبیعت گردی و فضاهای باز تغییر میابد.

اصفهان، شیراز، کرمانشاه، یزد، تهران، مشهد و قم در میان شهرهایی قرار دارند که میزبان گردشگرانی می باشند که به دنبال سفرهای سیاحتی و تاریخی هستند. از طرفی همانطور که میدانید ایران تنوعی از جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است و مناطقی که در آن ها بتوان طبیعت گردی کرد و یا سفری به فضاهای باز و فوق العاده داشت، کم نیست.

کیش و قشم بهترین شهرهای ایران برای سفر

قشم، مملو از جاذبه های شگفت انگیز با فضای باز و طبیعت بکر است و به همین دلیل تابستان امسال که فصل آغاز سفرها بعد از چندین ماه تعطیلی است با پیشنهاد الفبای سفر تور قشم تابستان گزینه ای جذاب می تواند باشد. زیرا "بهترین انتخاب برای یک سفر عالی در دامان طبیعتی از جنس دریا و دره هایی که نمونه آن ها در جهان دیده نمی شود است."

دره ستارگان، جزیره هنگام، جزیره ناز، جزیره هرمز، غار خربس، جنگل حرا و تنگه چاهکوه در کنار سواحل زیبای دریای خلیج فارس می توانند مناطق عالی ای برای طبیعتگردی در قشم با تور قشم ویژه تابستان باشند.

قشم، شهری با شگفتی های طبیعی

تور کیش تابستان نیز می تواند دیگر گزینه فوق العاده باشد. زیرا به گفته ی الفبای سفر "سفر به عروس خلیج فارس هرچند با وجود گرمای هوا می تواند بهترین مسافرت را برای هر مسافری رقم بزند."

مهمترین جاذبه های کیش که با استفاده از تور طبیعت گردی نیز زیبایی های این شهر مشاهده می شوند، می توان به ساحل مرجانی و دیدنی، بوستان آهوان، جزیره زیبای هندورابی و همچنین دلفیناریوم کیش اشاره نمود.

همین طبیعت بی نظیر به پرطرفدار شدن تور کیش از تهران، تور کیش از اصفهان و دیگر شهرهای ایران کمک کرده است.

یکی از عواملی که میتواند آرامشی در میان مسافران تور کیش و تور قشم ایجاد کند این است که تکثیر ویروس کرونا در گرما بسیار کمتر از دیگر آب و هوا می باشد. هرچند که با ادعای بسیاری این فرضیه ممکن است به طور صددرصد درست نباشد و تایید این موضوع در گرو گذراندن فصل تابستان است.

مسلما با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، هم توسط مسافران و هم کارمندان و پرسنل مجموعه ها می توان در ایجاد شدن یک سفر عالی در صحت و سلامتی سهیم بود.

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.

www.alefbatour.com می توانید به سایت مراجعه کنید و سفر خود را آغاز نمائید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس