کد خبر 1099343
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
افضل: ورود استقلال به فوتسال اشتباه است

سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون گفت: به اعتقاد من ورود باشگاه استقلال به لیگ برتر فوتسال اشتباه است چرا که این کار هیچ سودی برای این رشته ندارد.

به گزارش مشرق، «علی افضل» سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون ورزقان در خصوص اضافه شدن احتمالی باشگاه استقلال به تیم‌های لیگ برتر، بیان داشت:‌ این کار اشتباه است.اگر استقلال به لیگ بیاید چه سودی دارد؟ فصل آینده هم قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود پس هیچ تماشاگری هم برای استقلال نمی‌تواند به سالن بیاید. مطمئن باشید تیم‌های لیگ برتری با اضافه شدن استقلال مخالف هستند چرا که این تیم می‌خواهد بدون هیچ زحمتی و به یکباره به لیگ اضافه شود.

بیشتر بخوانید:

افزایش احتمال حضور استقلال در لیگ فوتسال

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره نحوه برگزاری لیگ برتر در فصل آینده گفت: لیگ به اعتقاد من نباید متمرکز و در دو گروه برگزار شود. درست است وقت کم داریم اما نباید لیگ را به هر نحوی به این شکل برگزار کنیم. می‌گویند ۱۰ روز یکبار تست کرونا بدهیم مگر چند تیم توانایی پرداخت هزینه این تست‌ها را دارند؟ کدام تیم می‌تواند برای هر بازیکن یک اتاق در هتل بگیرد؟ ما خودمان چهارشنبه تست دادیم اما جمعه در شلوغی جشن قهرمانی‌مان کرونا گرفتیم.

وی در مورد اعتراض به حکم کمیته انضباطی مبنی بر یکسال محرومیت این مربی از نشستن روی نیمکت، خاطر نشان کرد: قرار است روز دوشنبه به کمیته استیناف بروم و از حق خودم دفاع کنم. به حکم کمیته انضباطی احترام می گذارم اما معتقدم که این حکم بر اساس گزارش‌های غلط صادر شده است.

افضل درباره تشکیل تیم مس و آماده‌سازی این تیم برای حضور در لیگ برتر، گفت: تا اعلام رای کمیته استیناف هیچ چیزی مشخص نیست زیرا اگر من محروم باشم نمی‌توانم سرمربی مس باشم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس