کد خبر 1099245
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
امیدی به بهبود شرایط استقلال نیست/ مدیریت خرج خودش را جدا کرده!

پیشکسوت آبی‌پوشان با انتقاد از وضعیت این تیم گفت: سکوت معنادار مدیریت استقلال در روزهای ناکامی عجیب است چون در نهایت این مدیریت است که باید پاسخگوی مشکلات فنی و غیر فنی باشد.

به گزارش مشرق، گودرز حبیبی اظهار داشت: نتایج استقلال در نیم فصل دوم اسفبار است و ما پیشکسوتان جایی برای دفاع از این نتایج و این نحوه بازی نمی‌بینیم. از شرایط تیم ناراضی هستیم و متاسفانه امیدی هم به بهبود شرایط فنی و کیفی این تیم نداریم. 

وی اضافه کرد: مدتهاست مبنای موفقیت این تیم تنها شده توانایی‌های فردی یکی دو بازیکن مثل دیاباته و قائدی و همه برنامه‌های فنی هم شده رساندن توپ‌های بلند به دیاباته. هفته‌هاست که از این تیم تنوع تاکتیکی نمی‌بینیم و این اصلا خوب نیست.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: برای من عجیب است در این روزهایی که تیم خوب بازی نمی‌کند و خوب نتیجه نمی‌گیرد، مدیریت باشگاه هم سکوت پیشه کرده تا این سکوت بیشتر آزار دهنده باشد. به نظر می‌رسد مدیریت خرج خود را از تیم فنی جدا کرده و چنین تصور می‌کند که این ناکامی‌ها برای سرمربی و تیمش است. در حالی که اینگونه نیست و اگر ناکامی هست، برای کل مجموعه تیم به خصوص تیم مدیریتی هم لحاظ می‌شود و در نهایت این تیم مدیریتی و مدیرعامل است که باید پاسخگوی ناکامی‌های فنی هم باشد.

بیشتر بخوانید:

چرا پرسپولیس موفق است استقلال نه؟

حبیبی بیان داشت: این بد نیست که مدیرعامل ما طرح های اقتصادی اش را پیش می‌برد، اما همیشه در فوتبال همه اولویت ها بعد از نتیجه گیری است. متاسفانه آنچه من می بینم این است که مدیرعامل آنقدر سرگرم طرح های اقتصادی است که از مسائل فنی تیم غافل شده است. مدیرعامل باید در مقابل سرمربی قاطعیت داشته باشد چرا که به هرحال مسئول اول نتایج هر تیمی  مدیرعامل است. 

وی خاطرنشان ساخت: اگر این تیم بتواند در این فصل از جدول لیگ برتر سهمیه آسیا بگیرد دست به کار بزرگی زده است چون روندی که من در تیم مشاهده می‌کنم، روند سهمیه گرفتن هم نیست. در جام حذفی هم راه ساده‌ای در پیش نداریم و با این که نزدیک به مراحل پایانی کار هستیم، اما باز هم راه دشواری تا قهرمانی در پیش رو قرار دارد. 

ملی پوش پیشین فوتبال کشور در خصوص تکرار قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیان داشت: این اتفاق کاملا قابل پیش بینی بود و با احترام به پرسپولیس و هواداران این تیم، باید بگویم آنها این قهرمانی را بیشتر باید مدیون ضعیف شدن رقبا باشند تا دیگر عوامل. البته که می گویم پرسپولیس یکی از تیم هایی بود که در این فصل شایسته قهرمانی بود اما اگر استراماچونی از استقلال نمی رفت و گل محمدی را از شهرخودرو جدا نمی کردند و به پرسپولیس نمی آوردند و آن اتفاقات هم برای سپاهان نمی افتاد، آیا پرسپولیس به این راحتی و به این زودی می توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد؟

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس