کد خبر 1099147
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
صالح حکیم

رئیس جمهور و رهبر جریان حکمت ملی عراق بر ضرورت هماهنگی مشترک میان جریان‌های ملی این کشور در دفاع از حاکمیت و امنیت عراق و دور نگاه داشتن آن از کشمکش‌های منطقه‌ای و بین المللی تاکید کردند.

به گزارش مشرق، «برهم صالح» رئیس جمهور عراق و «سید عمار الحکیم» رهبر جریان حکمت ملی  روز شنبه در دیدار با یکدیگر در بغداد بر ضرورت حفظ حاکمیت عراق و دور نگاه داشتن آن از کشمکش‌های بین المللی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید:

درخواست از برهم صالح برای تایید حکم اعدام تروریست‌ها

دفتر اطلاع رسانی رئیس جمهور عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این دیدار تازه‌ترین تحولات سیاسی و امنیتی در کشور مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت حمایت از دولت فعلی برای اجرای برنامه‌های خود و به خصوص برگزاری انتخابات زودهنگام و شفاف و پاسخ به خواسته‌های عراقی‌ها در تحقق اصلاحات مطلوب تاکید شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، در ادامه این بیانیه آمده است: «رئیس جمهور به الحکیم به مناسبت سومین سالروز تاسیس جریان حکمت ملی تبریک گفت و برای رهبری و کادر آن  موفقیت همیشگی در راستای خدمت به میهن آرزو کرد».

بر اساس این بیانیه دو طرف همچنین بر اهمیت یکپارچگی تلاش‌ها و هماهنگی مشترک میان جریان‌های ملی به منظور تحکیم دفاع از حاکمیت عراق و تقویت امنیت و ثبات آن و دور نگاه داشتن آن از کشمکش‌های بین‌المللی و منطقه‌ای تاکید کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس