لشکر فرشتگان - کراپ‌شده

فراخوان ملی لشگر فرشتگان که جمع آوری خاطرات حضور زنان در بحران کرونا را از خرداد ماه سال جاری آغاز کرده است.

به گزارش مشرق، متأسفانه این روزها شاهد شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور هستیم که این امر موجب شده مردم و بخصوص کادر درمان روزهای سختی را پیش‌رو داشته باشند. همانطور که در موج اول بیماری، گذشت و فداکاری‌های قابل ملاحظه‌ای را شاهد بودیم، قطعاً این‌بار نیز همان فداکاری ها و کمک‌های همدلانه ما را از این بحران عبور خواهد داد.

از این رو فراخوان ملی لشگر فرشتگان که جمع آوری خاطرات حضور زنان در بحران کرونا را از خرداد ماه سال جاری آغاز کرده و خاطرات جالب و قابل توجهی را دریافت کرده است، بمنظور ایجاد فرصت بیشتر و امکان ثبت یا ارسال خاطرات، مهلت ارسال آثار را مجددا تا پایان مرداد ماه تمدید نمود و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

لازم بذکر است فراخوان ملی لشگر فرشتگان، جمع‌آوری خاطرات کرونایی زنان سرزمینم در ۵ محور با عناوین زیر است:

۱. خاطرات زنان تطهیرکننده و تدفین کننده اموات کرونایی

۲. خاطرات زنان کادر درمان و اورژانس

۳. خاطرات زنان جهادگر در تولید و توزیع ملزومات و مواد ضدعفونی‌کننده

۴. خاطرات زنان خانه‌دار در حفظ نشاط و آرامش خانوادگی

۵. خاطرات مادران و همسران کادر درمان و اورژانس

همانطور که قبلا نیز اطلاع رسانی شده است علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان، می‌توانند خاطره‌نگاره‌های خود را به‌صورت مکتوب یا فایل صوتی به @l_fereshtegan در یکی از پیام‌رسان‌های «بله»، «سروش»، «ایتا»، یا به شماره ۰۹۱۹۰۳۳۰۱۵۹ در «واتس آپ» یا به نشانی ایمیل fereshtegan۹۹@chmail.ir  ارسال کنند.

‌گفتنی است خاطرات منتخب هیئت داوران، در قالب یک کتاب منتشر خواهند شد و به خاطرات برگزیده هیئت داوران، جوایز نفیس مادی و معنوی اهدا خواهد شد.

همچنین برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت برگزاری اختتامیه و اعلام نفرات برگزیده در پایان شهریور ماه بعمل آمده است.

پیوستن حوزه هنری انقلاب اسلامی به مشارکت کنندگان و همراهان فراخوان ملی لشگر فرشتگان از دیگر خبرهای جدید مرتبط با این فراخوان ملی است. انتشارات تلاوت آرامش و مؤسسه فرهنگی هنری خیبر با مشارکت مجمع ناشران انقلاب اسلامی اقدام به راه اندازی این رویداد کرده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس