کد خبر 1099039
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
علیپور: بعد از قهرمانی به آقای گلی فکر می‌کنیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حالا که قهرمانی تیم مسجل شده برای کسب عنوان آقای گلی لیگ تلاش می‌کنم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس جمعه شب در هفته بیست و ششم لیگ برتر برابر نفت مسجد سلیمان به میدان رفت که موفق شد با ۲ گل حریفش را از پیش رو بردارد. علی علیپور و مهدی عبدی ۲ گلزن پرسپولیس در این دیدار بودند. سرخپوشان با کسب ۳امتیاز این دیدار توانستند قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن بگیرند.

علی علیپور در مورد قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ نوزدهم گفت: این قهرمانی حاصل زحمات تمام بازیکنان و اعضای تیم بود. من و مهدی عبدی هم در راستای اهدافی که داشتیم سعی کردیم برای تیم مفید باشیم و گلزنی کنیم و در راه قهرمانی برای پرسپولیس مفید باشیم.

بیشتر بخوانید:

رازهای پوکر قهرمانی پرسپولیس

وی در مورد اینکه تنها ۳ گل کمتر از آقای گل فعلی لیگ در مسابقات به ثمر رسانه و با توجه به این موضوع آیا شانسی برای تصاحب عنوان آقای گلی برای خود قائل است یا خیر، اضافه کرد: همیشه به این موضوع اشاره کردم که موفقیت تیمی نسبت به موفقیت فردی من در اولویت است. همیشه تلاش کردم تا برای پرسپولیس مفید باشم و پس از آن به عناوین فردی فکر می‌کنیم. حالا که قهرمانی ما قطعی شده، اگر لایق باشم به کمک سایر بازیکنان سعی می‌کنم تا با آقای گلی دل هواداران را شاد کنیم.

مهدی عبدی هم در مورد گلی که برابر نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند، گفت: گل من حاصل زحمت تمام بازیکنان بود. قهرمانی با پرسپولیس خیلی حس خوبی دارد و این برد را به تمام هوادارانمان تقدیم می‌کنم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SE ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    0 2
    منتظر آقای گلی پسر بوشهری خوب و مردمی تیم فوتبال پرسپولیس هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس