کد خبر 1098936
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

اگر وارد سال کنکور شده‌اید، حتما بارها و بارها درباره این موضوع فکر کرده‌اید که چطور می‌توانید در کنکور موفق شوید و رتبه دلخواهتان را کسب کنید. احتمالا از معلم‌ها گرفته تا دوستان و آشنایان و اقوام هم توصیه‌های مختلفی را شنیده‌اید. اینکه چطور برنامه‌ریزی کنید، اینکه کدام درس‌ها را بیشتر بخوانید و ...

اما خب همانطور که می‌دانید سال کنکور دیگر زمان آن نیست که بخواهید آزمون و خطا کنید. طبیعتا فرصت اعتماد کردن به حرف همه آدم‌ها را هم ندارید! پس بهتر است زیر نظر افرادی درس بخوانید که سال‌هاست در این زمینه تجربه کسب کرده و می‌توانند شما را در مسیر درست قرار بدهند تا در آزمون کنکور به موفقیت برسید.


در حقیقت اولین موضوعی که شما امسال باید به آن فکر کنید این است که می‌خواهید در کلاس کنکور شرکت کنید یا نه. سال‌هاست که دو کلمه "کنکور" و "کلاس کنکور" از هم جدا نشده‌اند! اصلا بیایید در مورد این صحبت کنیم که شما نیاز به کلاس کنکور دارید یا ندارید.

چرا باید کلاس کنکور بروم؟

برای اینکه به این سوال جواب بدهیم اول باید درمورد فرایند آزمون کنکور صحبت کنیم. دیگر حتما خودتان خوب می‌دانید که چه درس‌هایی و چه مباحثی در آزمون کنکور می‌آیند و چقدر باید برای موفقیت در کنکور آمادگی کسب کنید.

اما تا حالا با خودتان فکر کرده‌اید که چطور قرار است با نکات مهم کنکوری آشنا شوید؟ از کجا باید بدانید چه سوالاتی بیشتر مورد علاقه طراحان کنکور است؟ از هر درس کدام نکات را باید بیشتر بخوانید و از روی چه سرفصل‌هایی باید سریع‌تر عبور کنید؟

برای جواب دادن به این سوال‌ها، شما نیاز به آموزش از سوی معلم‌های باتجربه و خبره در زمینه کنکور دارید که سال‌هاست سوالات کنکور را به دقت بررسی کرده و بهترین نکات کنکوری را از این سوالات استخراج می‌کنند.

کلاس کنکور "تام‌لند"  با به کارگیری بهترین و باتجربه‌ترین اساتید ایران، این تجربه را در اختیارتان قرار می‌دهد تا نه تنها بهترین و کوتاه‌ترین راه حل‌ را برای پاسخ دادن به سوالات کنکور انتخاب کنید، بلکه با زیر و بم نکات کنکوری نیز آشنا می‌شوید.

معلم‌های باتجربه تام‌لند سال‌ها در بهترین مدارس تهران تدریس کرده‌اند و آنقدر با دانش آموزان کنکوری سر و کله زده‌اند که دیگر با یک جمله می‌توانند عمق مطلب را به شما برسانند! حتما بارها و بارها از همکلاسی‌ها و معلم‌ها شنیده‌اید که برای موفقیت در کنکور باید دروس را مفهومی بخوانید و یاد بگیرید. خب تام‌لند هم دقیقا همین هدف را دنبال می‌کند!

کلاس کنکور خوب چه خصوصیاتی دارد؟

مهم‌ترین نکته این است که شما باید با سبک کلاس و نحوه تدریس معلم ارتباط برقرار کنید. گاهی وقت‌ها بعضی از معلم‌ها دانش خیلی زیادی درمورد دروس دارند، ولی متاسفانه نمی‌توانند آنطور که باید این دانش را به دانش آموزانشان منتقل کنند.

فن بیان معلم به ویژه در کلاس کنکور نکته بسیار مهمی است. کلاس کنکور باید آنقدر برای شما مثمر ثمر باشد که در هر جلسه، تمام مباحث مربوط را به خوبی یاد گرفته و خودتان را برای تست زدن آماده کنید. علاوه بر این، نحوه تدریس باید طوری باشد که کلاس برایتان یکنواخت و کسل کننده نشود.

این دقیقا همان چیزی است که شما در کلاس کنکور تام‌لند می‌بینید. شاید در نگاه اول فکر کنید کلاس انلاین قرار است خسته کننده و حوصله سربر باشد، ولی معلم‌ها در تام‌لند، طوری تدریس می‌کنند که شما کاملا احساس می‌کنید در کلاس درس و در کنار همکلاسی‌هایتان نشسته‌اید و هرلحظه منتظرید معلم صدایتان کند و از شما سوالی بپرسد!

علاوه بر این دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید که به معلم‌های خوب دسترسی ندارید. اتفاقی که برای سال‌ها تکرار می‌شد و بسیاری از دانش آموزان کنکوری در شهرهای مختلف نمی‌توانستند در کلاس کنکوری که دلشان می‌خواهد ثبت نام کنند. اما حالا کلاس‌های آنلاین تام‌لند این امکان را به وجود آورده است تا هر دانش آموز علاقه مندی در هر گوشه ایران به راحتی از مزایای این کلاس استفاده کند.

موضوع دیگری که در برخی کلاس‌های کنکور باعث اضطراب دانش اموزان می‌شد این بود که اگر لحظه‌ای از نوشتن نکات مهم بازمی‌ماندند یا حواسشان به جای دیگری پرت می‌شد، آن قسمت از درس را از دست می‌دادند. اما در کلاس‌های کنکور تام‌لند، نه تنها مباحث به صورت زنده برایتان تدریس می‌شوند، بلکه شما به نسخه آفلاین همه جلسات هم دسترسی دارید.

پس اگر تحت هر شرایطی احساس کردید باید یک بار یا چند بار دیگر به مباحث کلاستان گوش کنید، همه چیز حاضر و آماده در اختیارتان است تا استاد یک بار دیگر همه درس‌ها را برایتان مرور کند.

حالا به همین این‌ها این مورد را هم اضافه کنید که شما راحت و آسوده می‌توانید در اتاق و پشت میزتان بنشینید و زیر باد خنک کولر، با بهترین نکات کنکوری که توسط معلمان برجسته ایران برایتان تدریس می‌شود آشنا شوید. دیگر چه چیزی از این بهتر؟!

برای موفقیت در کنکور 1400، کلاس‌های آنلاین تام‌لند در خدمت شماست تا موفقیت در کنکور را از نزدیک احساس کنید. هم اکنون می‌توانید برای ثبت نام و مشاهده جدول برگزاری کلاس‌های آنلاین تام‌لند به سایت https://tamland.ir مراجعه کنید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس