کد خبر 1098784
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
خلیلی: برانکو معمار این پرسپولیس‌ است/ نباید نقش کالدرون را فراموش کرد

بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید برانکو ایوانکوویچ را که سه سال همراه این تیم به قهرمانی لیگ برتر رسید، باید معمار پرسپولیس‌ فعلی دانست.

به گزارش مشرق، محسن خلیلی درباره پیروزی پرسپولیس‌ برابر نفت مسجدسلیمان و قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: ابتدا این پیروزی و کسب قهرمانی را به یحیی گل‌محمدی و گابریل کالدرون و بازیکنان و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. واقعا خوشحالم که گل‌محمدی بعد از سالها عملکرد خوب در لیگ، توانست با پرسپولیس قهرمان بشود. در این قهرمانی گابریل کالدرون هم نقش مهمی ایفا کرد که نباید فراموش بشود. 

بیشتر بخوانید:

بازتاب گسترده قهرمانی پرسپولیس در عراق +عکس

وی افزود: باید بپذیریم وقتی فاصله امتیازی زیاد است و تیم می‌تواند با یک پیروزی قهرمان بشود، بازیکنان بی گدار به آب نمی‌زنند. با این حال پرسپولیس‌ باز بخوبی به نمایش گذاشت و برنامه این تیم استفاده از کناره‌ها و ارسال از جناحین بود که به خوبی انجام شد. با اینکه برخی بازیکنان نبودند اما کیفیت بالای بازیکنان و ثبات فنی باعث شد تیم بدون مشکل برابر نفت مسجدسلیمان بازی کند. نباید فراموش کنیم که نفت مسجدسلیمان هم تیم بسیار خوبی است و با اینکه نیازی به کسب امتیاز نداشت، جوانمردانه و قدرتمند برابر پرسپولیس قرار گرفت و حتی می‌توانست بازی را به تساوی بکشد. با این حال شرایط آب و هوایی هم تأثیر زیادی روی بازی گذشته بود اما خوشحالیم که مهاجمان تیم از جمله مهدی عبدی به عنوان بازیکن جوان گلزنی کردند. 

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: نبود هواداران واقعا روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد. فوتبال ورزشی است که به هوادار گره خورده است. تشویق‌ها خیلی روی روند یک مسابقه فوتبال تاثیر می‌گذارد. امیدواریم هرچه زودتر شرایط بیماری کرونا بهتر شود تا شاهد حضور هواداران هم باشیم. 

خلیلی در پاسخ به این سوال که چه کسی نقش مهم‌تری در قهرمانی پرسپولیس ایفا کرد، گفت: نمی‌توانیم قهرمانی را سهم بندی کنیم. قطعا از راس باشگاه تا تمام عوامل تیم و بازیکنان در این قهرمانی نقش داشتند. وقتی تیمی قهرمان می‌شود قطعا همه مجموعه موفق عمل کرده‌اند. اما فکر میکنم برانکو ایوانکوویچ به عنوان کسی که پایه گذار این تیم بود، واقعا نقش مهمی در قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس‌ ایفا کرد. برانکو را باید معمار این پرسپولیس‌ دانست. باید از تمام مدیران هم در سال‌های اخیر تلاش کردند هم تشکر کرد و این پوکر را به هواداران تقدیم کرد که در سرما و گرما کنار تیم بودند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آبی آسمون IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    5 4
    معمار مسعود جون نه هیچ کس دیگه
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
      3 4
      والا
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
      2 1
      مسعود جون تیم رو برد فینال آسیا؟ فشار قهرمانی ما و خفت خودتون باعث شده هر حرفی رو از هر خروجی بدنتون خارج کنین متاسفانه
    • IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
      5 0
      فینال آسیا برا شما لنگیا افتخاره، برا ما آبی ها خاطرست. تازه همون فینال آسیا رو هم با لابی و پولای عمو هدایتی رفتید جوجو.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس