کد خبر 1098516
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
مرفاوی: با برنامه بودیم و استقلال را کنترل کردیم/ بازیکن ما با گل زیبایش کار مهمی انجام داد

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ما مقابل استقلال برنامه داشتیم و توانستیم به خوبی آنها را کنترل کنیم.

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی در خصوص تساوی تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی، اظهار داشت: بازی خوبی بود. دو تیم دنبال سه امتیاز این دیدار بودند. ما سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و بتوانیم با حملات سریع گل بزنیم.

وی درباره اینکه عده‌ای از استقلالی‌ها معتقدند از گل‌هایی که بازیکن نساجی زد، هر ۲۰ سال یک بار زده می‌شود، گفت: بازیکن ما کار مهمی انجام داد و گل بسیار خوبی به ثمر رساند. به هر حال، تیمی که گل می‌خورد می‌گوید این گل‌ها سالی یک بار اتفاق می‌افتد. بالاخره شوت هم یک راه گلزنی است و ما به خوبی از آن استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید

واکنش مرفاوی به بازگشت به استقلال

مدیر فنی و مربی تیم فوتبال نساجی مازندران که سابقه دو دوره سرمربیگری در استقلال را در کارنامه دارد، در مورد اینکه عملکرد استقلال در این بازی چطور بود و اینکه آیا این تیم می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند یا خیر، تصریح کرد: من نمی‌توانم درباره استقلال نظر دهم، چون ما روبروی آنها بازی کردیم. من مربی نساجی هستم و حرفه‌ای نیست که درباره تیم حریف صحبت کنم. کسب سهمیه آسیا هم بستگی به عملکرد استقلال در بازی‌های پیش‌رو دارد.

مرفاوی در پایان خاطرنشان کرد: ما مقابل استقلال برنامه داشتیم و توانستیم به خوبی آنها را کنترل کنیم و به اندازه هم موقعیت داشتیم، ولی مساوی شد و توانستیم یک امتیاز به دست بیاوریم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس