کد خبر 1098423
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
نیروی نظامی آمریکا

نماینده روسیه در سازمان ملل با اعلام اینکه سیطره نفتی آمریکا بر میادین نفتی سوریه، ماهانه باعث خسارت ۴۰ میلیون دلاری به دمشق می شود، از واشنگتن خواست که به اشغال سوریه پایان دهد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، «واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد امروز در جریان جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد از آمریکا خواست که اشغال اراضی سوریه را متوقف کند.

ببینید:

فیلم/چپ شدن زره پوش آمریکایی در سوریه

وی با بیان این مطلب افزود: توجه سازمان ملل متحد و اعضای شورای امنیت را به گزارش های وارده در رسانه ها درخصوص فاجعه ای که شمال شرق سوریه و عراق را تهدید می کند، جلب می کنم، فجایعی که با روشهای توام با توحش و به بهانه حمایت از سوریه و عراق، به استخراج نفت از میادین نفتی منجر می شود.

نماینده روسیه در سازمان ملل در ادامه گفت: بار دیگر از آمریکا می خواهیم که فوراً اشغال سوریه را متوقف کند و منابع ملی این کشور را به دولت سوریه بازگرداند چرا که دمشق قادر به حفاظت از محیط زیست خود است.

وی اعلام کرد: سیطره آمریکا بر میادین نفتی سوریه ماهانه ۴۰ میلیون دلار به سوریه خسارت وارد می کند. نینیزیا همچنین از رژیم صهیونیستی خواست که حملات هوایی خود را به اراضی سوریه متوقف کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس