کد خبر 1098197
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
تشدید تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان

منابع رسانه‌ای از تشدید تحرکات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و تصمیم این رژیم برای اعزام نیروی نظامی به مرز لبنان خبر دادند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری شبکه «اسکای نیوز»،‌ امروز (پنجشنبه)، خبر داد که ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است که به مرز با لبنان نیروهای نظامی اعزام کند.

بیشتر بخوانید:

این تصمیم پس از آن اتحاذ شد که حزب الله لبنان به دنبال حمله هوایی روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از این نیروهای این جنبش به نام «علی کامل محسن» به شهادت رسیده است.

به دنبال این اعلام، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، اینکه حزب‌الله شهادت نیروی خود را رسانه‌ای کرده است این بدین معناست که آن‌ها «پاسخ خواهند داد».

سال گذشته حزب‌الله لبنان به دنبال حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق که منجر به شهادت دو تن از نیروهای خود شد و همچنین ارسال پهپادهای انتحاری به منظور ترور فرماندهان خود در ضاحیه بیروت، اعلام کرد که به این حملات پاسخ خواهد داد.

مقاومت لبنان در واکنش به عملیات ترور صهیونیست‌ها، یک خودروی نظامی آن‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین هدف قرار داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    2 3
    واقعا این رژیم کودک کش دچار بدباوری شده. نمیدونم چرا نیروهایه مقاومت جواب دندان شکن نمیدن به اینا. این چندمین باره که صهیونیستا به سوریه حمله هوایی میکنن و کسی جواب نمیده. حتما باید از نیروهایه مستشاری ایران یا رزمندگان حزب اله شهید بشن تا اینا جواب بدن؟ بروبچ مقاومت یه چنتا از اون نقطه زنا استفاده کنین خواهشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس