کد خبر 1098166
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۹
بذرپاش فروزنده

حفظ وحدت جریان انقلاب امری واجب و ضروری است. این رقابت ها و سمت ها وپست ها می آیند و می‌روند.

به گزارش مشرق، امین توکلی زاده فعال رسانه‌ای در صفحه اینستاگرام خود درباره انتخاب رئیس دیوان محاسبات کشور نوشت:

امروز جبهه انقلاب تجربه جدیدی را پشت سر گذاشت نمونه ای از رقابت مومنانه و کم حاشیه .

بنده که از نزدیک هردو بزرگوار را می شناسم باید بگویم بسیار نگران بودم که خدای ناکرده رقابت درون جبهه ای از طریق حامیان، منجر به شکافی در درون جبهه انقلاب شود و دشمن شاد شویم و مردم در این اوضاع سخت معیشتی شاهد دعواهای بیهوده و قدرت طلبی های مرسوم باشند ،لذا اساسا با رقابت این دو عزیز مخالف بودم و سعی کردم این موضوع رخ ندهد ولی وقتی سخنرانی هر دو را شنیدم و مطلع شدم چقدر صمیمانه در حاشیه رقابت با هم گفتگو و مشورت کرده اند خدا را بابت این نعمت شکر کردم .این تجربه بسیار کم نظیر است معمولا با تعصب روی افراد فضای رقابت ها از انصاف خارج می شود و حاشیه ها بر متن غلبه پیدا میکند اما واقعه امروز بسیار کم حاشیه بود و طرفداران هم در مجموع خوب رفتار کردند.

دکتر فروزنده بسیار نجیب وشریف والبته بسیار دیر هنگام و با اصرار و دعوت مکرر نمایندگان مجلس و بدون مراودات مرسوم وارد این صحنه شد واز همان ابتدا به دکتر بذرپاش اعلام کرد در صورت انتخاب ایشان به هر شکل ممکن با هم تفاهم خواهند کرد که یکی به نفع دیگری انصراف دهد ولی در نهایت تصمیم بر این شد در فضای صمیمی باهم رقابت کنند والبته بسیاری از دلسوزان نگران بودند که خدایی ناکرده این رقابت آفاتی به همراه داشته باشد اما با اخلاق خوب طرفین این رقابت با حاشیه کم تمام شد.

شاید بتوان با آسیب شناسی این رقابت و رفع اشکالات آن نمونه ای از رقابت میان عزیزان انقلابی را تعریف کرد تا انتخاب ها از میان خوبان باشدو در رقابت ها شاهد لجن پراکنی ها و فضای تیره وتار نباشیم و مردم از رقابت ها به نیکی یاد کنند. ای کاش همین حاشیه ها هم به وجود نمی آمد وخدا کند برخی از طرفداران جو زده هم متوجه آثار اشتباهات خود بشوند وخود را اصلاح کنند.

حفظ وحدت جریان انقلاب امری واجب و ضروری است. این رقابت ها و سمت ها وپست ها می آیند ومی روند. این انقلاب است که باید تداوم پیدا کند و انقلاب به همه ظرفیت های خود باسلیقه های متفاوت ولی متحد و منسجم نیاز دارد .

بر خود لازم می دانم از هردو بزرگوار بابت رعایت اخلاق و انصاف تشکر کنم و انتخاب دکتر بذرپاش رابه ریاست دیوان محاسبات به ایشان تبریک  و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    13 0
    هر کسی که در فکر خدمت به ملت است خداوند حفظش کند و هر کسی که در فکر خیانت به ملت است خداوند خوار و ذلیل و به درد بی درمان دچارش کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس