کد خبر 1098139
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
نتانیاهو نمایه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد با عدم ارائه بودجه سال جاری، انتخابات جدیدی را در این رژیم برگزار کند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خود را برای برگزاری انتخابات مجدد پارلمان این رژیم آماده می کند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد که نتانیاهو تصمیم گرفته است طرح بودجه سال جاری  را ارائه نکند و انتخاباتی جدید را در ماه نوامبر آتی برگزار کند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ درگیری پلیس و معترضان به فسادهای نتانیاهو

پایان نتانیاهو آغاز شده است؟

در صورت برگزاری انتخابات جدید، این چهارمین باری است که به دنبال شکست نتانیاهو و بنی گانتس بر سر تشکیل کابینه ائتلافی، طی یک سال گذشته انتخابات کنست در سرزمین های اشغالی برگزار می شود.

اسرائیلی‌ها ماه مارس گذشته برای تعیین تکلیف تصاحب ۱۲۰ کرسی پارلمان و نخست‌وزیر آینده، برای سومین بار پیاپی در کمتر از یک سال به پای صندوق‌های رای رفتند.

اوضاع در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی تعریف چندانی ندارد. جبهه‌گیری‌های اخیر نتانیاهو و بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، خبر از بازگشت بحران سیاسی به اراضی اشغالی می‌دهد. ناکامی فاجعه‌بار رژیم صهیونیستی در مهار ویروس کرونا و به تبع آن بالا گرفتن اعتراضات مردمی علیه نخست وزیر این رژیم، تشدید اختلافات در کابینه ائتلافی را موجب شده است.

نتانیاهو علاوه بر تشدید اختلاف با هم‌پیمان خود در دفتر نخست وزیری، با انتقادات عمومی نیز دست به گریبان است. گفتنی است هزاران اسرائیلی سه‌شنبه شب با شرکت در تظاهرات علیه نتانیاهو که به فساد متهم است، خواستار کناره‌گیری او شدند. تظاهرات‌کنندگان در برابر منزل نخست وزیر پرچم‌های سیاه را برافراشتند و خواستار کناره‌گیری او از قدرت شدند. تظاهرات‌کنندگان سیاست‌های نتانیاهو در مواجهه با کرونا را ناکارآمد توصیف کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس