کرونا نمایه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:کپسول‌های اکسیژن به تعداد کافی در اختیار بیمارستان‌ها قرار دارد.

به گزارش مشرق، تورج اسدی در پی انتشار اخباری مربوط به کمبود اکسیژن در مراکز درمانی آمل عصر امروز در جمع خبرنگاران با تکذیب این موضوع، اظهار کرد: تمامی کلیه بیمارستان‌های آمل مجهز به دستگاه اکسیژن ساز هستند که اکسیژن را بطور مرکزی تولید و از طریق لوله‌های اکسیژن در بیمارستان منتقل می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

تولید شربت درمانی کرونا پایه علمی ندارد

وی افزود: درصورت افزایش نیاز به اکسیژن بیشتر، اکسیژن مورد نیاز از طریق کپسول های پشتیبان به طور مرکزی وارد مدار می‌شود .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به ماهیت بیماری کرونا، بعضی از بیماران کرونا به اکسیژن نیاز پیدا می‌کنند، اضافه کرد: کپسول‌های اکسیژن به تعداد کافی در اختیار بیمارستان‌ها قرار دارد.

اسدی ادامه داد: با توجه به افزایش بیماران نیازمند به اکسیژن در روزهای اخیر، تامین اکسیژن مورد نیاز فشار مضاعفی به سیستم درمانی وارد کرده است.

وی با درخواست از مردم برای رعایت اصول پیشگیری از کرونا در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری و کمک به کاهش بیماران مبتلا ، برخدمت رسانی و تامین نیاز بیماران توسط دست اندرکاران حوزه سلامت و کارکنان زحمت کش بیمارستان‌ها تاکید کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    1 0
    شایعه واقعیت حالا هر چی این حرفها نون و اب نمیشه و امکانات مراکز درمانی هم محدوده.پس باید برای سختیهای پیش رو از الان فکری کرد!!!!!!!!!! زمستان در راهه. لطفا اگر اهل عمل هستید از امروز به فکر تولید باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس