دادستان تهران: درهای دادسرا همیشه جهت تظلم‌خواهی به روی مردم باز است

دادستان تهران ضمن بازدید از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 8 تهران گفت: درهای دادسرا همیشه جهت تظلم‌خواهی به روی مردم باز است.

به گزارش مشرق، علی القاصی، دادستان عمومی و انقلاب تهران امروز به صورت سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۸ تهران بازدید و ضمن بررسی وضعیت کلیه شعب ارجاع، تحقیق و اجرای احکام  با کارکنان قضایی و اداری این دادسرا نیز نشستی برگزار کرد.

وی در این نشست، کار در مجموعه دادسرا را امری محوری در احقاق حق و تصویر دادسرا در اذهان مردم را دورنمایی از تمام دستگاه قضایی دانسته و بر مسؤلیت سنگین دنیوی و اخروی امر قضا تأکید کرد.

بیشتر بخوانید

چرا درخواست اعاده دادرسی ۳ اعدامی آبان ۹۸ پذیرفته شد؟

دادستان تهران همچنین احقاق حق در نتیجه تظلم‌خواهی مردم در دستگاه قضایی را فرصتی مغتنم برای بسترسازی ایجاد امنیت و آرامش در شرایط کنونی جامعه دانست و گفت: بایسته است کارکنان دادسرا در مواجهه با جرایم خشن، قاطعانه، جدی و انقلابی برخورد کنند.

وی ضمن برشماری محاسن طرح تکریم مراجعان، کارکنان را بر به روز بودن پرونده‌ها و نیز حفظ سلامت مجموعه سفارش کرد و گفت: درهای دادسرا همیشه جهت تظلم‌خواهی به روی مردم باز است و به همین جهت ما در نواحی دادسرای تهران کشیک‌ها را گسترش داده‌ایم.

در انتهای این نشست القاصی با کارکنان دادسرا گفت‌وگویی داشت و به پاسخگویی به نیازها و درخواست‌های کارکنان پرداخت.

دادستان تهران در حاشیه این بازدید با مراجعان این دادسرا دیدار و جهت تسریع در رفع مشکلات آن‌ها، دستورات لازم را صادر کرد.

هدف از بازدیدهای ادواری دادستان عمومی و انقلاب تهران، نظارت بر حسن اجرای قوانین، شناخت نقاط حساس و آسیب‌پذیر دادسرا، ارتقای سطح کیفی قضات و شناسایی نیروهای توانمند و اقدام برای ارتقای جایگاه آن‌هاست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    0 0
    به این عظیم خودرو خاک بر سر رسیدگی کنین ۳ سال پول دادیم خوردن یه آبم روش...
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    0 0
    اره بازهست وبرای پیگیری سوال باید هزینه نوبت دهی پرداخت کنی وگرنه هیچ پاسخی نمیدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس