دیدار پرسپولیس و فولاد - هفته 25 لیگ برتر

۵ هفته باقیمانده و دیدارهای پرسپولیس که با هیچ کدام از مدعیان بازی ندارد و برعکس چند تیم مدعی با هم بازی خواهند داشت تکلیف قهرمان و کسب کنندگان سهمیه آسیا و سقوط کنندگان از لیگ برتر را مشخص می کند.

سرویس ورزش مشرق - با برتری پرسپولیس مقابل فولاد در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تا ۹۹ درصد تکلیف قهرمان لیگ نوزدهم مشخص شد و سرخپوشان پایتخت در بدترین حالت برای قهرمانی نیاز به ۲ امتیاز از ۵ بازی باقیمانده دارند و این در حالی است که سایر تعقیب کنندگان همه مسابقات خود را ببرند.

۵ هفته باقیمانده و دیدارهای پرسپولیس که با هیچ کدام از مدعیان بازی ندارد و برعکس چند تیم مدعی با هم بازی خواهند داشت تکلیف قهرمان و کسب کنندگان سهمیه آسیا و سقوط کنندگان از لیگ برتر را مشخص می کند.

اما آیا با قهرمانی پرسپولیس جذابیت ادامه لیگ از بین می رود؟ پاسخ این سوال شاید برای برخی از هواداران سرخپوش مثبت باشد اما قطعا برای هواداران خیلی از تیم های دیگر این ۵ هفته پایانی حساسیت و جذابیت خاص خود را دارد؛ از تیم های مدعی کسب سهمیه آسیایی تا تیم های در معرض سقوط به دسته پایین تر.

تراکتور که سالهاست در حسرت قهرمانی مانده امسال هم با وجود خرج زیاد و تغییر مربی دستش از جام کوتاه ماند و شاید بالاتر ایستادن از استقلال و شهر خودرو و سپاهان جذابیتی در حد قهرمانی برایشان داشته باشد. البته در جام حذفی هنوز شانس قهرمانی بای شاگردان ساکت الهامی محفوظ است.

امیر قلعه نویی هم سالهاست دستش به جام نرسیده و امسال هم با سپاهان نتوانست ترک عادت کند و از کورس قهرمانی جاماند و قافیه را به پرسپولیس باخت. سپاهان با ناکامی در ۳ هفته اخیر شانس کسب سهمیه خود را هم پایین آورده و برای ایستادن در رده دوم یا سوم کار سختی دارد. البته سپاهان هم در جام حذفی باقی مانده و شانس قهرمانی دارد.

استقلال که در هفته های اخیر تیم کاملی در اختیار نداشته با یک بازی کمتر به دنبال کسب سهمیه است. این تیم دو بازی ۶ امتیازی با شهر خودرو و سپاهان دارد که می تواند معادلات را به هم بریزد. شاگردان مجیدی در جام حذفی هم حضور دارند و باید برای رسید به جمع ۴ تیم پایانی از سد سپاهان بگذرند.

فولاد متحول شده با جواد نکونام، شهر خوردو که به تازگی سرمربیگری اش به سهراب بختیاری زاده سپرده شده است و حتی صنعت نفت آبادان هم دیگر مدعیان کسب سهمیه هستند.

در پایین جدول هم جدال سختی بین چند تیم وجود دارد که برای فرار از سقوط با هم می جنگند و قطعا بر خلاف پرسپولیس این ۵ هفته را با استرس دنبال خواهند کرد.

به هر جهت باید منتظر ماند و دید در این ۵ هفته پایانی لیگ که به صورت فشرده برگزار خواهد شد کدام تیم ها به آسیا و کدام تیم ها به دسته یک خواهند رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    23 27
    اینقدر حمایت های وزیر برای قهرمانی پرسپولیس این آش را شور کرده که طرفداری پرسپولیس هم دیگه بی خیال کری خوانی طرفداری شدند!
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      24 11
      با این چیزا خودتونو گول نزنید. هرکی قوی تره قهرمانه
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      17 12
      توهمات شما کیسه ایی ها آش رو شور کرده ...اینقدر این دروغ حمایت وزارت ورزش از پرسپولیس بزرگ بوده که شما کم آوردگان از رقابت با سرورتون هم باورتون شده و هر سال اون رو بلغور می کنید .... گربه دستش به گوشت نمی رسید می گفت پیف پیف بو می ده .... فشار عصبی روانی پوکر بهتون بدجور شما رو به هجو گویی انداخته ...الهم اشف کل مریض
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      18 10
      اگه ما کمتر کری میخونیم برای اینه که دیگه تیمی رو در حد خودمون نمیبینیم.از طرف دیگه کیسه کش باغیرت هم دیگه تو فضای مجازی نمونده کیسه کش باغیرت خیلی وقته از فضای مجازی فراریه اوناییکه مونده ...پروهاشون هستن
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      18 11
      حریفی نمیبینیم که کری بخونیم
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      8 6
      تاکی میخوایین تو توهم بمونین؟ حالااگه تیم کیسه تو صدر بود اونوقت وزیر استقلالی بود؟
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      3 0
      وقتی بهترین بازیکنان لیگ رو براتون میخره وزیر، چه جوری میشه که پرسپولیسی باشه .اگه نیخواست کاری کنه واسه پرسپولیس همون سال که فینال آسیا بودیم اجازه نمیداد بازیکنان اصلی بدن که با تیم جوانان قهرمان لیگ و حذفی شدیم و نایب قهرمان آسیا
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    10 14
    حال آدم از این فوتبال تا خرخره در فساد بهم میخوره تمام ارکان فوتبال وورزش ایران بخاطر غش کردن شخص وزیر برای تیم سوم پایتخت در فساد غرق است حرف از اینگونه قهرمانی های مسخره با انواع روشهای سنگ اندازی پیش وروی رقباجز شرمساری برای گویندگان چنین مباحثی عایدی دیگری ندارد
    • IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
      1 0
      نکشیمون تیم اول پایه تخت
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    17 13
    پرسپولیس جاش توقلبهاست باوزیر یابی وزیر
  • پوریا IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    13 8
    هرسال ما داریم قهرمان میشیم اینطوری که نمیشه. بازی ها هیچ جذابیتی ندارد من که نگاه نمیکنم
  • محمد کیانی IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    16 6
    امیدوارم فولاد بتونه بالاتر از سایر تیمها مقام نائب قهرمانی لیگ رو بدست بیاره وسال دیگه انشالله تو لیگ اسیا بدرخشه
  • شهرام IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    6 3
    قهرمانی پرسپولیس از اول لیگ با انجام بازی های بسیار زیبا معلوم بود پس باید بگیم از اولشم جذاب نبود؟ نه لیگ هنوز جذابه برای تیمهای که. از اول فصل برای دومی می‌جنگیدن و الانم باری حذف نشدن از همه جذابت ۵ تیمی که با پرسپولیس بازی دارن براشون بازیهای حساسی هستش
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    3 0
    دیگه خسته شدیم همش قهرمانی بابت تیمای دیگه هم دل دارند ما که از خوشحالی بریدیم
  • وحید IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    0 0
    با سلام هر تیمی یک دوره اوج داره مثلا آرسنال 03 تا 06 یا بارسلونای گواردیولا قدرتمند بودن یک تیم جذابیت لیگ رو کاهش نمیده بلکه کیفیت فنی بازی ها رو بالا موجب اعطلای لیگ و فوتبال ملی میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس