سامانه پاسخگویی

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی درباره اختلال در سامانه ۱۴۲۰ توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، ایمان بیوس رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط زنده تلویزیونی درباره اختلال در عملکرد سامانه ارتباطات مردمی ۱۴۲۰ توضیح داد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی ماه قرار داریم و سازمان تأمین اجتماعی طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کرده است با حجم زیاد تماس‌ها روبه‌رو شده‌ایم. به همین دلیل زمان پاسخگویی به هموطنان طولانی‌تر شده است.

بیشتر بخوانید:

واگذاری هپکو به تأمین اجتماعی با تصویب مجلس

وی افزود: از سوی دیگر با شیوع بیماری کرونا افرادی که بیمه بیکاری شامل حال‌شان می‌شود برای اطلاع از جزئیات آن با این سامانه تماس می گیرند که یکی دیگر از دلایل شلوغی خطوط این موضوع است.

بیوس ادامه داد: همچنین طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان که شامل حال ۳.۵ میلیون نفر خواهد شد با دستور رئیس جمهور و پیگیری‌های مدیرعامل سازمان از اول مردادماه اجرایی می‌شود و در این زمینه بازنشستگان و خانواده‌هایشان پرسش‌های متعددی را مطرح می‌کنند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی درباره دلیل زیاد نشدن ظرفیت پاسخگویی تماس‌های مردمی توضیح داد: خوشبختانه ظرفیت خطوط ما تا یک ماه آینده توسعه پیدا خواهد کرد. در حال حاضر روزانه حدود ۱۰ هزار تماس مردمی داریم و در حال توسعه این سامانه هستیم.

وی در پایان گفت: سامانه ارتباطی ۱۴۲۰ از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۲۲ پاسخگوی تماس‌های مردمی است و تلاش خواهیم کرد با افزایش ظرفیت این سازمانه مدت زمان پاسخگویی ۲۴ ساعته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید۲ IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    0 0
    سالها است که مشکلات عدیده ای در سامانه های تامین اجتماعی وجود دارد و هم اکنون سامانه tamin.ir همین مشکل را دارد و همیشه هم مسئولین سازمان پاسخشان ازدیاد بیش از حد مراجعین بوده . با وجود تذکرات بیشمار کاربران هیچ توجهی نسبت به بهینه کردن سامانه ، از جانب مسئولین تامین اجتماعی صورت نگرفته .نگاهی به زبان بکار رفته در این سامانه که مشخص نیست فارسی کدام ولایت ایران است واضح مطلب میباشد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس