کد خبر 1097669
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
فلزات اساسی

قیمت فلزات اساسی در یک ماه گذشته افزایش داشته اما خبر شیوع موج دوم کرونا تا حدودی قیمت فلزات اساسی را در یک ماه گذشته کاهش داده است.

به گزارش مشرق، جدیدترین قیمت فلزات اساسی در بازار بورس لندن منتشر شد. قیمت‌هایی که در بازار بورس لندن (LME) ارائه می‌شود به عنوان مبنای قیمت فلزات اساسی در دیگر بازارهای جهانی است.

بیشتر بخوانید:

آیا معدن، اقتصاد ایران را نجات می‌دهد؟

جدیدترین قیمت فلزات اساسی به این شرح است:

بررسی گراف قیمتی فلز مس نشان می‌دهد که در یک ماه گذشته قیمت این فلز کاملا افزایشی بوده که نقطه اوج آن هفته پیش و روی قیمت ۶۵.۴۵ دلار بوده است. طی چند روز گذشته قیمت این فلز از نقطه اوج خود فاصله گرفته و به قیمت ۶۴.۱۶ دلار کاهش یافته است.

بررسی گراف قیمتی فلز آلومینیوم هم حکایت از این دارد که قیمت این فلز در یک ماه گذشته اگرچه افزایشی بوده اما با نوسانات زیادی همراه شده است. نوسان شدید قیمت این فلز از کمترین قیمت ۱۵۴۳.۵ دلار در هر تن تا ۱۶۶۴.۵ دلار در هر تن در نوسان بوده است.

بررسی گراف قیمتی فلز نیکل هم حکایت از افزایش قیمت این فلز در یک ماه گذشته است اما در یک هفته گذشته قیمت این فلز ابتدا ثابت و پس از آن مسیر کاهشی را طی کرده است.

افزایش شدید قیمت فلزات اساسی در یک ماه گذشته حکایت از سیگنال مثبت بازار به جهت بهبود اقتصادی در دوران رکود کرونا بود. سرمایه گذاران به این باور رسیده بودند که پس از افت شدید اقتصادی به دلیل کرونا سیگنال‌های مثبتی در بازار به وجود آمده است، اما پس از شیوع موج دوم کرونا دوباره رکود اقتصادی به بازار برگشته و تأثیر آن در تقاضای فلزات اساسی هم کاملا مشهود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    4 0
    باز خدا پدر کرونا رابیامرزه جلوی اسب سرکش تورم را گرفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس