کد خبر 1097644
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
صادق زیباکلام نمایه

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصلاح‌طلبان اصلاً و ابداً نمی‌توانند به فکر انتخابات ۱۴۰۰ باشند زیرا مردم دیگر به اصلاح‌طلبان رأی نمی‌دهند و به همین دلیل آنها هیچ شانسی نخواهند داشت.

به گزارش مشرق، صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» گفت: اصلاح‌طلبان اصلاً و ابداً نمی‌توانند به فکر انتخابات ۱۴۰۰ باشند زیرا مردم دیگر به اصلاح‌طلبان رأی نمی‌دهند و به همین دلیل آنها هیچ شانسی نخواهند داشت. در واقع مردم در دوم اسفند ۹۸ نشان دادند به هیچ وجه با رویکرد فعلی جریان اصلاحات موافق نیستند.

بیشتر بخوانید:

عصبانیت اصلاح‌طلبان از افشاگری درباره «سلطان گندم»

مخالفت نابغه علوم سیاسی با بسته اقتصادی مجلس!

وی افزود: جبهه اصلاحات باید برای خروج از این شرایط چاره‌اندیشی کند؛ یعنی اصلاح‌طلبان باید این را بپذیرند که چاره‌ای جز انتقاد از خود ندارند تا از این طریق دریابند چرا مردم از آنها روی برگرداندند و اصلاح‌طلبان چرا دیگر چهره‌های محبوبی نیستند. در واقع برای این طیف یک راه مانده و آن چیزی جز این نیست که به سمت مردم برگردند.

 زیباکلام در پایان تصریح کرد: این قطعاً گمانی غلط است که با ورود آقای ظریف مردم تصمیم به رأی دادن خواهند گرفت. مردم همان‌طور که در دوم اسفند رأی ندادند به ظریف هم رأی نخواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    32 2
    وضعیت خیلی بحرانی تر از اونی هست که فکر کنی اگر برخورد قانونی نشه منتظر ورود غیر قانونی ما برای برخورد باشین. ما دشمنی با ایران و منافع ملی رو بیشتر از این نمی تونیم تحمل کنیم جناب زیبا کلام.
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      20 1
      جناب زیاد کلام بهتر بود میگفتی ملت دیگر به دزدان و تاراج کنندگان و عقده ایهای اشرافی گرا دیگر رأی نخواهند داد و خواستار دستگیری و تنبیه و بازگرداندن اموال و پولهای به یغما رفته طی ۴۱ سال گذشته به خزانه هستند.
  • اناهیتا IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    12 5
    آقای زیبا کلام. از الان همه چی تعیین و مشخص شده. مردم رو فرض کردین...
  • سید IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    36 2
    البته یک خبر خوش برای اصلاح طلبان تهوع آور داریم و آن این که گورشان با تمام امکانات مورد نیاز آماده شده است و بهتر است که برای رفتن به جهنم خود را آماده کنند! تا 1400 !!!!
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    23 0
    اصلاح‌طلبان سال92 سرطان گرفتن سال98 فوت کردن وچون صاحب نداشتن مزار شان معلوم نیست کجاست.
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      26 1
      عالی بود خخخخخخ
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    12 26
    نه به اصلاح طلبان، حتی به اصولگرایان هم رای نخواهند داد مثل انتخابات مجلس اقلیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس