کیش جزیره زیبا، تاریخی و شگفت‌انگیز جنوب ایران در اعماق خلیج فارس است. فرقی نمی‌کند چه فصلی از سال باشد، تهیه بلیط هواپیما کیش، در همه طول سال لذت‌بخش است و طرفداران خاص خودش را دارد. جالب اینکه جزیره کوچکی مانند کیش، انواع مختلفی از سلایق گردشگران را ارضا می‌کند و پاسخگوی هر سن و روحیه‌ای هست. در این نوشته بیشتر با این تنوع سبک های گردشگری در کیش آشنا می‌شویم.

تفریحات آبی کیش برای کسانی که عاشق هیجان هستند!

هیجان و شادی ناشی از آن، یکی از چیزهایی است که خیلی از ما هر از چندگاهی به آن نیاز داریم. تفریحات آبی متنوع کیش، به خوبی این نیاز را برآورده می‌کنند. شما در کیش می‌توانید انواع گوناگونی از ورزش های آبی را به اشکال مختلف تجربه کنید. از بنانا سواری تا قایق های تندرو و تیوب های بادی که با قایق‌های موتوری کشیده می‌شود.

اگر حرکت بر روی سطح آب های گرم و درخشان خلیج فارس برایتان کافی نیست هم آسمان و هم ژرفای دریا هم در اختیار شماست. شما با پاراسل می‌توانید با چتری که توسط قایق کشیده می‌شود به پرواز دربیایید و یا با فلای برد، بر سطح آب پرواز کنید.

غواصی در نزدیکی صخره های مرجانی کیش هم بسیار جذاب است. شما در مراکز آموزشی پیرامون جزیره می‌توانید سریع با اصول غواصی آشنا شوید و با مربیان آموزش دیده به غواصی در جهان ناشناخته زیر آب بروید.

کیش برای کودکان چه جاذبه هایی دارد؟

اگر کودکان شما نمی‌توانند از تفریحات آبی کیش لذت ببرند، پارک آبی اوشن و دولفیناریوم کیش می تواند آنها را سرگرم کند. پارک آبی اوشن کیش یک پارک آبی بزرگ با سرسره ها و بازی های آبی متنوع است. در پارک دلفین های کیش هم بچه ها می‌توانند نمایش های دلفین های بازیگوش را ببینند و لذت ببرند. پارک پرندگان هم که در کنار مجموعه دولفیناریوم است، برای خیلی از کودکان جذاب است.

آیا کیش برای سفرهای خانوادگی مناسب است؟

کیش یکی از بهترین و مطلوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران برای سفرهای خانوادگی است. و به همین دلیل یکی از پر متقاضا ترین بلیط هواپیما (https://safarmarket.com/flights) سفرهای داخلی می باشد. جزیره کیش دارای امکانات متنوعی برای سفرهای خانوادگی است. رستوران های متنوع کیش غذاهای سنتی جنوبی تا خوراک های ایرانی و بین المللی را به شما عرضه می‌کنند. جنگ های شبانه و شاد کیش هم که در تالارهای مختلف این جزیره برگزار می‌شوند، ساعت‌های پایانی شب را برای خانواده‌ها، شاد و لذت‌بخش می‌سازد.

کشتی های تفریحی کیش و کشتی آکواریومی هم ابزار مناسبی هستند تا خلیج فارس و دریای زیبای پیرامون جزیره را با آرامش کامل، بگردید و از تماشای آن انرژی بگیرید.

اگر مایل به بازدید از مکان های تاریخی هستید، کیش همانند سفر به تبریز این سلیقه شما را هم پاسخ می‌دهد. شهر باستانی کاریز که قناتی است که اکنون تبدیل به یک مجموعه گردشگری شده است، علاوه بر اینکه شما را به گذشته این جزیره می‌برد، خدماتی مانند بازارچه صنایع دستی و رستوران سنتی هم در خود دارد. شهر باستانی حریره در شمال کیش هم شما را با شغل کهن استخراج شیره خرما که سال‌ها در این جزیره در جریان بوده است، آشنا می‌کند.

از سافاری در کیش غافل نشوید!

مرکز جزیره کیش، منطقه‌ای بیابانی است و ماسه‌های آن جایی مناسب برای سافاری را فراهم آورده است. در مجموعه سافاری کیش، شما می‌توانید بسته های مختلفی از سافاری برای ماه عسل، خانواده و حتی کودک را انتخاب کنید. موتورهای چهارچرخ و ماشین های شاسی بلند شما را در میان تپه های شنی و موانع مختلف با سرعت و هیجان بالا و پایین می‌برند. اما این تفریح های پرهیجان تنها گزینه پیش رو نیستند. پینت بال، شترسواری، موتور دریفت، کارتینگ و تور باگی هم برای شما در دسترس هستند.

چگونه بلیط هواپیما کیش را ارزان و آسان تهیه کنیم؟

به دلیل فاصله زیاد کیش از بخش بزرگی از کشور، بسیاری از مسافرانی که به کیش سفر می‌کنند، ترجیح می‌دهند با هواپیما به این جزیره زیبا بروند. اما خرید بلیط هواپیما در این روزها و با رشد قیمت ها، هم دشوار شده و هم کمی پرزحمت. چون همه مایل هستند بلیط ارزان کیش را پیدا کنند. برای همین سعی می‌کنند در بین سایت های فروش اینترنتی بلیط هواپیما به دنبال ارزان ترین قیمت بلیط کیش بگردند. اما این روش بسیار زمانبر و خسته کننده است. چون صدها سایت مختلف کوچک و بزرگ وجود دارد و هر کدام قیمت‌های خودشان را ارائه می‌کنند.

از طرف دیگر انواع دیگری از بلیط هواپیما کیش هم هستند که در شرایط خاصی در دسترسند و قیمت های بهتری دارند. مثلا بلیط لحظه آخری کیش یا بلیط چارتر کیش. این موضوع درباره مسیر برگشت مثل بلیط کیش به تهران هم صادق است. پس چه باید کرد؟

سفرمارکت که موتور جستجوی تخصصی بلیط هواپیما و تور مسافرتی است، مشکل شما را برطرف کرده است. زیرا با گردآوردن قیمت همه بلیط هواپیما در یک پلتفرم، امکان مقایسه و انتخاب بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما کیش یا بلیط کیش به تهران را برای شما فراهم می‌کند بدون اینکه نیاز باشد بین سایت‌های مختلف سرگردان شوید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس